20 مدل بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه با بهترین قیمت [رولی + جامد + صابونی] در سال 1402

آیا از بوی بدن خود در طول روز به دلیل تعریق بیش از حد بدنتان به سطوح آمده اید؟ یکی از مشکلات رایج مخصوصا در فصل تابستان برای خانم ها و آقایان تعریق بیش از حد زیر بغل می باشد. این موضوع هم بوی نامطبوعی را از طرف ما ساطع می کند هم با جاری شدن عرق از قسمت زیر بغل لباس هایمان خیس و لکه دار می شوند.

نگران نباشید چون ما با معرفی بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه این مشکل را از سر راه شما بر می داریم. با کمک سنجش‌گاه بسته به نوع پوست خود بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه را شناسایی و با استفاده از آن راحتی را برای خود به ارمغان بیاورید.

بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    مام زیر بغل چیست؟

    یکی از قسمت های بدن که در طول روز بیشترین تعریق و بوی نامطبوع را دارد زیر بغل است. اینکه در طول روز چندیدن بار به حمام بروید تا از شر این بو راحت شوید اصلا روش مناسبی به نظر نمی رسد. چون بلافاصله بعد از حمام با عمل تعریق دوباره مواجه خواهید شد و به علاوه زمان زیادی را باید صرف این کار کنید.

    اینجاست که بهترین مام زیر بغل مردانه و زنان به میان می آید تا شما با صرف زمان کمتری و در مدت زمان بیشتری از کارایی این محصول بهره ببرید. بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه با پوشش زیر بغل به کمک لایه ایی از مواد سبب قطع عمل تعریق و از بین رفتن بوی نامطبوع خواهد شد.

    انواع مام زیر بغل مردانه و زنانه

    مام به تمامی محصولات ضد تعریقی اطلاق می شود که در بازار در انواع مختلف و با بوهای بسیار متنوع موجود و قابل عرضه می باشد. بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه در دو دسته بندی مردانه و زنانه موجود می باشد چون رایحه های موجود در آنها برای خانم ها و آقایان متفاوت می باشد. از بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه به صورت رول های ضد تعریق یا جامد و صابونی استفاده می شود.

    ما می توانیم بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه را با توجه به جنس مواد مورد استفاده شده در آنها برای پوشش دهی زیر بغل دسته بندی کنیم. اگر ماده ی مورد نظر مایع باشد به آن رول ضد تعریق و اگر جامد باشد استیک ضد تعریق اطلاق می شود. نوع دیگری از انواع مام، مام صابونی می باشد که حالت فیزیکی آن جامد بود و همچنین دارای دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه ی انواع مام های زیر بغل می باشد.

    تفاوت بهترین نوع مام های زیر بغل مردانه و زنانه

    بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه در نوع و جنس ترکیب به کار رفته در آن ها تفاوت چندانی با هم ندارند بلکه تفاوت اصلی آنها در رایحه ی آنها می باشد. معمولا مام های مورد استفاده در خانم ها دارای عطر و بوی ملایم تری می باشند در حالیکه عطر های مورد استفاده ی آقایان رایحه ی تند و تلخی دارند. پس از استفاده از مام رول های ضد تعریق احساس خیسی در ناحیه ی مورد نظر را دارید اما هنگام استفاده از استیک های ضد تعریق اینگونه نیست. مام های صابونی بیشتر برای افرادی که رطوبت پوست آنها بالاست مناسبتر است چون سطح پوست را بیشتر خشک می کند در نتیجه دوام و ماندگاری آن بالاتر است.

    ویژگی بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه

    مهمترین ویژگی یک مام زیر بغل خوب ضد تعریق بودن آن است. بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه ایده آل باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد تا در طول روز مجبور به تجدید دوباره ی آن نشویم. بوی خوشایند و مطبوع از دیگر ویژگی های یک مام خوب است. نرمی پوست، حس لطافت و شادابی آن یکی دیگر از این ویژگی هاست البته داشتن بسته بندی مناسب و برند مورد استفاده بسیار مهم می باشد. یکی دیگر از ویژگی ها سایز مام های زیر بغل می باشد چون حمل آنها را در مسافرت و حتی در طول روز آسان تر بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

    عوارض استفاده از مام زیر بغل

    بعضی افراد در ناحیه های حساس بدن از جمله زیر بغل به مواد و اسانس های شیمیایی حساسیت نشان می دهند. این عوارض به صورت خارش، قرمزی، پوسته پوسته شدن، التهاب و سوختگی خود را نشان می دهند. یکی از عوارض استفاده ی مداوم و طولانی مدت از مام های زیر بغل مسدود شدن منافذ زیر بغل است که در این صورت ترشحات بدن نمی توانند خارج شوند و سلول ها براحتی بازسازی و ترمیم نمی شوند.

    بعضی از مام ها در ترکیب خود دارای موادی مضر از جمله آلومینیم هستند که با ترشحات بدن مخلوط شده و لکه هایی زرد رنگ بر روی لباس بر جای می گذارند. سنجشگاه با معرفی بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه با ترکیباتی خنثی و بدون ضرر شما را از این آسیب های احتمالی دور نگه می دارد.

    طرز استفاده از مام زیر بغل

    ابتدا زیر بغل خود را از هر گونه آلودگی، تعریق و ترشح پاک کنید که برای اینکار یا لازم است حمام بروید یا زیر بغل خود را با آب و صابون شستشو دهید. نکته ی مهم دیگر از بین بردن موهای زائد زیر بغل است چون وجود آنها سبب تعریق بیشتر و تیرگی زیر بغل می شود. بعد از انجام این کارها محل مورد نظر را به خوبی خشک کنید و سپس چند بار بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه را با بالا و پایین بردن روی پوست بزنید. قبل از استفاده در مام رول های مایع بهتر است قوطی را به خوبی تکان دهید.

    بهترین برندهای مام زیر بغل مردانه و زنانه

    اکنون برندهای بسیار متنوعی در بازار موجود می باشد که افراد باتوجه به سلیقه‌ی خود مختار به انتخاب می باشند. سنجشگاه با معرفی بهترین مام زیر بغل مردانه و زنانه در این قسمت به  شما در خریدی آسان کمک می کند. برندهای شون، نیوآ، مای، رکسونا، لورآل، داو، آدیداس وآمبرلا و… از بهترین برندهای موجود در بازار هستند.  

    رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess

    رول ضد تعریق زنانه شون مدل Pink Princess

    رول ضد تعریق مردانه شون مدل Black Forest

    رول ضد تعریق مردانه شون مدل Black Forest

    استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل Energy + Fresh

    استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل Energy + Fresh

    رول ضد تعریق زنانه کامان مدل 01

    رول ضد تعریق زنانه کامان مدل 01

    رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active

    رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Fresh Active

    رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl & Beauty

    رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Pearl & Beauty

    رول ضد تعریق مردانه مای مدل فرش اکت

    رول ضد تعریق مردانه مای مدل فرش اکت

    رول ضد تعریق زنانه مای مدل Tulip

    رول ضد تعریق زنانه مای مدل Tulip

    منبع: Dove

    4.2/5 - (4 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *