20 مدل بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها با قیمت عالی [ماندگاری بالا ] 2024

تا به حال برای شما پیش آمده که بوی مطبوع رهگذری نظرتان را جلب کند؟ همه ی ما از اینکه در جمع مورد توجه قرار بگیریم خشنود می شویم و این می تواند به دلیل بوی خوبی که از ما ساطع می شود باشد. بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها با رایحه های دل انگیز جذابیت شما را دوچندان می کند. پاکیزگی و بوی خوش بدن نشان دهنده ی شخصیت هر آدمیست و اگر فردی بی توجه به آن باشد از طرف اطرافیان طرد خواهد شد.

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها بستگی به علاقه و سلیقه ی آنها می تواند متفاوت باشد. سنجش‌گاه شما را با بهترین عطر های مردانه از نظر خانم ها در رایحه ی متفاوت آشنا می کند و امکان تصمیم گیری را برای شما آسان خواهد کرد.

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    رایحه ی ایده آل از نظر خانم ها

    بانوان سلایق متفاوتی دارند و انتخاب بهترین عطر از نظر خانم ها باید مورد توجه آقایان قرار گیرد. بیشتر خانم ها بوی تند و تلخ را برای آقایان می پسندند که نشان اقتدار و صلابت مرد ایده آل آنهاست. حال ممکن است بعضی از خانم ها با رایحه های آرام که نشان دهنده ی آرامش و شخصیت آرام مرد آنهاست موافق تر باشند.همه ی موارد ذکر شده ریشه در تیپ شخصیتی و نظر افراد دارد که با توجه به آنها با خرید بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها را در سنجش‌گاه خریدی دل انگیز و خاطره ساز خواهید داشت.

    دسته بندی کلی عطر و ادکلن مردانه

    بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها دو رایحه ی کلی دارد که این رایحه یا تند و تلخ است و یا ملایم و شیرین. مردانی که از عطر و ادکلن های تند و تلخ استفاده می کنند از نظر خانم ها شخصیتی راسخ و با اعتماد به نفس بالا دارند. این رایحه برای خانم ها یاد آور قدرت، صلابت و ایستادگی فرد مورد علاقه ی آنها و این خصوصیات هر بانویی را به وجد می آورد.

    بعضی از خانم ها خواهان زندگی آرام و دل انگیزی هستند که با کمک رایحه های ملایم و شیرین قادر خواهید بود این رایحه را به زندگی خود ببخشید. رایحه ی آرام و ملایم نشان می دهد که با فردی با شخصیت آرام و درون گرا روبرو هستید. این افراد معمولا احساسی با مسائل برخورد می کنند و ساکت و کم حرف هستند.

    ساختار کلی عطر و ادکلن

    ساختار تشکیل دهنده ی بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها شامل ترکیبات معطر، مواد تثبیت کننده و حلال هاست. مواد اولیه ی ذکر شده ریشه های متفاوتی از جمله حیوانی ،گیاهی و مصنوعی دارند. الکل و آب پایه ی ثابت ترکیبات مورد استفاده در عطرها هستند که نقش مهمی را ایفا می کنند. ترکیب الکل و سایر مواد مورد استفاده باعث کاهش اثر منفی این مواد بر روی پوست و بدن می شود. چون بعضی از مواد به تنهایی اثرات مضری بر روی پوست برجای می گذارند اکا اگر با الکل ترکیب شوند آسیب های احتمالی آن ها به صفر می رسد.

    همچنین الکل سبب پایداری بیشتری در رایحه های موجود در عطر می شود و با تقویت نت ها ماندگاری عطر را افزایش می دهد. آب یک عامل رقیق کننده ی بسیار مهم در ساختار عطر می باشد که با ترکیبش با الکل سبب رعایت توازن در بیین رایحه های موجود در عطر می شود. رعایت نسبت آب و الکل استفاده شده در بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها روی ماندگاری و ارزش عطر و ادکلن ها تاثیر زیادی دارد.

    انواع رایحه های موجود در بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

    شناخت انواع رایحه های موجود در عطر و ادکلن در انتخاب آن به شما کمک می کند. این رایحه ها عبارتند از گرم، خنک، تند، ملایم، شیرین و تلخ. استفاده از عطر در موقعیت های زمانی متفاوت بسیار مهم است مثلا در فصول سرد سال استفاده از عطر و ادکلن های گرم و شیرین رایج تر و در فصول گرم سال عطر و ادکلن هایی با رایحه های خنک و ملایم رایج تر می باشند. توجه به نکات ذکر شده در انتخاب بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها به شما کمک بسزایی می کند.

    تفاوت عطر و ادکلن در چیست؟

     بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها را با توجه به درصد اسانس به کار رفته در آنها نیز می توان تقسیم بندی کرد. میزان اسانس موجود در عطر 15 تا 25 درصد، در ادکلن 2 تا 5 درصد و در اسپری ها کمتر از 3 درصد می باشد. هرچقدر درصد اسانس به کار رفته در عطر بیشتر باشد ماندگاری و ثبات آن بیشتر و هرچه درصد به کار رفته کمتر باشد دوام و ماندگاری کاهش می یابد. به همین سبب یکبار استفاده از عطر در طول روز کافیست اما از ادکلن و اسپری باید چندین بار در طول روز استفاده کرد.

    ادوپرفیوم تام فورد مدل Tuscan Leather

    ادوپرفیوم تام فورد مدل Tuscan Leather

    ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل ساواج دیور

    ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل ساواج دیور

    ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل کرید اونتوس

    ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل کرید اونتوس

    ادکلن مردانه مولکول ویورک مدل شنل بلو د شنل

    ادکلن مردانه مولکول ویورک مدل شنل بلو د شنل

    ادو پرفیوم مردانه ایفوریا مدل اینوکتوس

    ادو پرفیوم مردانه ایفوریا مدل اینوکتوس

    ادو پرفیوم مردانه فیستا مدل Dior Sauvage

    ادو پرفیوم مردانه فیستا مدل Dior Sauvage

    پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo

    پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo

    ادو تویلت مردانه ورسای مدل Shotgun

    ادو تویلت مردانه ورسای مدل Shotgun

    ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Pour Homme

    ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Pour Homme

    منبع: FASHIONBEANS

    3.5/5 - (2 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *