20 مدل بهترین پاک کننده صورت برای انواع پوست [ارزان قیمت] 2024

تمیزی پوست صورت برای زیبایی و طراوت روزانه‌ی آن بسیار مهم و حیاتی است. حذف آلودگی‌های محیطی و چربی پوست برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه قدم اول محسوب می شود. بهترین پاک کننده صورت با فرمولاسیون متناسب با نوع پوست هر فرد گرد و غبار نشسته بر روی پوست را به خوبی از بین می برد. بسیاری از آلودگی‌های جمع شده بر روی پوست با شستشو با آب معمولی از بین نمی روند و نیاز به بهترین پاک کننده صورت می باشد. سنجش‌گاه با شناسایی بهترین پاک کننده صورت، متناسب با PH پوست به زیبایی و سلامت روزافزون شما کمک بسزایی می کند.

بهترین پاک کننده صورت
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    پاک کننده صورت چیست؟

    بهترین پاک کننده صورت همان شوینده ی صورت می باشد که امروز متناسب با میزان چربی و خشکی پوست هر فرد در بازار موجود می باشد. بهترین پاک کننده پوست صورت به لایه‌ی زیرین پوست نفوذ می کنند و مجراهای پوستی را از ترشحات غدد چربی و عرق خالی می کند. بهترین پاک کننده صورت منافذ پوستی را به خوبی پاک کرده و به تنفس و تغذیه ی سلول‌های سطحی پوست کمک شایانی می کند.

    امروزه بهترین پاک کننده صورت با قابلیت‌های از جمله لایه برداری، رطوبت رسانی و افزایش کلاژن سازی علاوه بر ترمیم و بازسازی پوست از پیری و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند. شستشوی پوست خشک با بهترین پاک کننده صورت مناسب پوست خشک از تشدید علایم بیش از حد خشکی پوست جلوگیری می کند. این حالت برای پوست چرب نیز صدق می کند بدین صورت که استفاده از شوینده‌ی مناسب با پوست چرب تعادل چربی پوست به آسانی حفظ می شود.

    تفاوت پاک کننده صورت با آرایش پاک کن

    در ابتدا بیشتر افراد فکر می کنند بهترین پاک کننده صورت و آرایش پاک کن تفاوتی با همدیگر ندارند اما اینگونه نیست. آرایش پاک کن مختص از بین بردن مواد آرایشی از جمله کرم پودر، رژگونه، پنکک، کانسیلر و سایر مواد آرایشی می باشد. پاک کننده‌ی صورت فرمولی مناسب برای حذف آلودگی‌های مثل گرد و غبار، چربی اضافی ترشح شده توسط خود پوست و یا عرق دارد. استفاده‌ی این دو نوع شوینده‌ی صورت به جای همدیگر حفظ رطوبت پوست و PH آن را دچار مشکل می کند.

    انتخاب بهترین پاک کننده صورت متناسب با نوع پوست

    بهترین پاک کننده صورت در طیف گسترده‌ایی تولید می شوند که نیازهای انواع پوست‌ها را برآورده می کند. آشنایی و شناخت نوع پوست به مراقبت از آن کمک می کند و انتخاب انواع اقلام آرایشی و بهداشتی را برای شما آسان می کند.

    1. پوست خشک

    این افراد بعد از شستشوی صورت خود احساس خارش و پوسته پوسته شدن در پوست خود می کنند. دلیل موارد پیش آمده ناتوانی غدد چربی پوست در میزان ترشح چربی می باشد که مشکل خشکی پوست را در پی دارد. این مشکل ریشه‌های مختلفی از جمله شرایط آب و هوایی، ژنتیکی، دوش آب گرم، مصرف دارو و بالا رفتن سن دارد.

    2. پوست چرب

    غدد ترشح چربی در پوست به دلیل عوامل متفاوتی از جمله هورمونی، ژنتیکی و یا آب و هوایی میزان ترشح چربی بالایی دارند. این فعالیت بیش از حد غدد سبب می شود پوست همیشه براق به نظر برسد. برای کنترل این مسئله از مواد آرایشی که چربی زیادی دارند استفاده نکنید و با بهترین پاک کننده صورت مناسب پوست چرب صورت خود را شستشو دهید.

    3. پوست مختلط

    رسیدگی به پوست مختلط نسبت به سایر انواع پوست کمی مشکل است چون در صورت قسمت گونه‌ها خشک و پیشانی، بینی و چانه چرب هستند. بهترین راه حل شستشو و رسیدگی جداگانه به این قسمت ها با بهترین پاک کننده صورت است تا علایم نقاط مربوطه تشدید نشوند.

    4. پوست معمولی

    افرادی با پوست معمولی درصد ترشح چربی توسط غدد چربی آنها میزان و متعادل است و معمولا جوش‌های کمتری دارند. این افراد بیشتر در معرض چین و چروک‌های زودهنگام هستند پس باید استفاده از بهترین پاک کننده صورت مناسب را در برنامه ی کار خود قرار دهند.

    5. پوست حساس

    پوست حساس به دلیل تغییرات هورمونی در شرایط متفاوت و عوامل ژنتیکی بسیار آسیب پذیر است پس باید از بهترین پاک کننده صورت مناسب پوست حساس استفاده کرد. قبل از استفاده از هر نوع وسیله‌ایی ابتدا آن را بر روی پوست خود تست کنید تا از عوارض احتمالی آن آگاه شوید.

    انواع بهترین پاک کننده صورت

    • ژل شستشو : این پاک کننده بافت شفافی دارد که برای شستشوی کامل آلودگی‌ها هنگام استفاده از آب زیادی استفاده کنید. محصول نامبرده برای پوست‌های چرب، معمولی و مختلط مناسب‌تر است و به دلیل پاک کنندگی عمیق آن برای شستشوی مواد آرایشی گزینه‌ی خوبی است.

    • پاک کننده کرمی : این محصول به دلیل بافت لطیف و کرمی آن برای پوست‌های حساس و خشک مناسب است. پاک کننده‌ی کرمی تعادل چرب پوست را حفظ و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می کند و برای رطوبت، لطافت و نرمی پوست خوب است.

    • پاک کننده فومی : پاک کننده فومی به اشکال ژل و کرم در دسترس است که هنگام خروج به صورت فوم است. محصول نامبرده بعد از ترکیب با آب کف زیادی تولید می کند و پاک کنندگی عمقی دارد. افرادی با پوست چرب و مختلط می توانند از این محصول بهره برند اما برای افرادی با پوست خشک مناسب نیست. با دو ویژگی کف زیاد و قدرت نفوذ بالای آن برای شستشوی اقلام آرایشی بهترین پاک کننده صورت به شمار می رود.

    • میسلار واتر : میسلارها بافتی شبیه به آب دارند که با پدهای پنبه ایی استریل مورد استفاده قرار می گیرند. میسلار به عنوان بهترین پاک کننده صورت آرایشی و همچنین برای پوست‌های حساس و قسمت‌هایی مثل اطراف چشم خوب عمل می کند.

    • پن‌های صابونی : صابون‌های معمولی PH بلایی دارند پوست صورت را بیش از حد خشک می کنند که در استفاده‌ی طولانی مدت سبب ایجاد چین و چروک می شود. پن‌های صابونی بهترین پاک کننده صورت هستند که فرمولاسیون آنها برای شستشوی پوست صورت درست شده است. این پن‌ها برای شستشوی پوست چرب و مختلط گزینه‌ی مناسبی است اما برای پوست خشک خوب عمل نمی کند.

    • پاک کننده‌های روغنی : این مدل از بهترین پاک کننده‌ صورت بر پایه‌ی مواد روغنی تولید می شوند و مناسب پوست‌های حساس، خشک و معمولی است. این پاک کننده‌ها برای شستشوی مواد آرایشی مناسب هستند و بعد از استفاده باید صورت را با شوینده‌های دیگر تمیز کرد.

    • بالم پاک کننده صورت : بالم‌ها فرمولاسیون شبیه به بهترین پاک کننده‌ صورت روغنی دارند اما بافت منسجم‌تر و غنی‌تری دارند. این مدل از مواد شویند به دو نوع نیاز به شستشو و بدون نیاز به شستشو تولید می شوند و برای پوست‌های خشک گزینه‌ی مناسبی به شمار می روند.

    • پاک کننده‌های پودری : بهترین پاک کننده‌ صورت پودری به شکل جامد است که بر اثر ترکیب با آب بافت فومی و کف مانند پیدا می کند. این محصول برای افرادی با پوست چرب، مختلط و حساس مناسب است و با مواد آرایشی به خوبی ترکیب شده و آنها را از بین می برد. دانه‌های پودری برحسب اندازه‌ی خود مثل اسکراب‌ها خاصیت لایه برداری دارند و منافذ پوستی را به خوبی تمیز می کنند.

    ژل شستشو صورت نوتروژینا سری Sivilce Karciti مدل Yuz temizleme jeli

    ژل شستشو صورت نوتروژینا سری Sivilce Karciti مدل Yuz temizleme jeli

    فوم شستشو صورت ویتالیر مدل Activit

    فوم شستشو صورت ویتالیر مدل Activit

    ژل شستشو صورت دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو

    ژل شستشو صورت دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو

    فوم شستشو صورت ویتالیر مدل VITAMIN C

    فوم شستشو صورت ویتالیر مدل VITAMIN C

    ژل شستشو صورت مورینگا امو مدل FC01

    ژل شستشو صورت مورینگا امو مدل FC01

    فوم شستشو صورت بایو آکوا مدل آمینو اسید

    فوم شستشوصورت‌بایو آکوا مدل آمینو اسید

    ژل شستشو و لایه بردار صورت لافارر مدل 01

    ژل شستشو و لایه بردار صورت لافارر مدل 01

    ژل شستشو صورت سینره مدل Anti-Pollution

    ژل‌شستشو‌صورت‌سینره‌مدل Anti-Pollution

    محلول پاک کننده آرایش صورت نیوساد مدل میسلار واتر

    محلول پاک کننده آرایش صورت نیوساد مدل میسلار واتر

    ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost

    ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost

    فوم شستشو صورت پرودرما مدل 01

    فوم شستشو صورت پرودرما مدل 01

    ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Oily Skin

    ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Oily Skin

    ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Very Dry Skin

    ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Very Dry Skin

    ژل شستشو صورت سینره مدل Anti-Pollution

    ژل شستشو صورت سینره مدل Anti-Pollution

    محلول پاک کننده آرایش صورت رندل مدل میسلار واتر

    محلول پاک کننده آرایش صورت رندل مدل میسلار واتر

    ژل شستشو صورت دافی مدل Deep Facial Cleanser

    ژل شستشو صورت دافی مدل Deep Facial Cleanser

    ژل شستشو صورت دافی مدل ویتامین E+B5

    ژل شستشو صورت دافی مدل ویتامین E+B5

    آب پاک کننده صورت دافی مدل Hydration

    آب پاک کننده صورت دافی مدل Hydration

    آب پاک کننده صورت دافی مدل Oil control

    آب پاک کننده صورت دافی مدل Oil control

    منبع: mykaoshop.com

    5/5 - (1 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *