20 مدل بهترین روغن آفتاب برنزه کننده با کیفیت بالا [با قیمت مناسب] 2024

یکی از راه‌های زیبایی و تغییر رنگ پوست قرار گیری در معرض نور آفتاب و برنزه کردن پوست می باشد. این راه حل به طور طبیعی سبب تیرگی رنگ پوست می شود اما افزایش زمان آفتاب گرفتن عوارضی نیز در پی خواهد داشت. بهترین روغن آفتاب گزینه‌ی مناسبی برای کمک به تیرگی و تغییر رنگ هرچه سریعتر پوست می باشد. با استفاده از بهترین روغن آفتاب مدت زمان کمتری برای آفتاب گیری لازم است پس عوارض احتمالی آن تا حدودی از بین می روند.

این محصول علاوه بر تیرگی پوست با تغذیه و رطوبت رسانی به پوست طراوت و شادابی آن را حفظ می کند. سنجش‌گاه در این مقاله با توضیح کامل درباره ی فواید استفاده از این محصول و معرفی بهترین برندها لطافت پوست شما را تضمین می کند.

بهترین روغن آفتاب
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    روغن آفتاب چیست؟

    مالش بهترین روغن آفتاب بر روی پوست سبب افزایش رنگدانه‌ی طبیعی پوست یعنی ملانین می شود که با افزایش آن رنگ پوست از روشن به تیره تغییر می کند. امروزه تیرگی رنگ پوست جذابیت خاصی در بین مردم پیدا کرده است و علاوه بر آن تابش مستقیم نور خورشید مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد.

    کمک گرفتن از بهترین روغن آفتاب با کاهش خطرات احتمالی تابش مستقیم نور از جمله آفتاب سوختگی شدید، سرطان و حساسیت‌های پوستی شرایط دلپذیری برای آفتاب گیری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

    فواید آفتاب گرفتن

     یکی از مهمترین فواید تابش مستقیم نور آفتاب بر روی پوست جذب ویتامین D می باشد که جزء ویتامین‌های حیاتی بدن به شمار می رود. تأمین ویتامین D در بدن به نوبه‌ی خود سبب جذب بیشتر کلسیم در بدن می شود و بافت استخوانی نیز تقویت می شود. یکی دیگر از فواید آن تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش علائم افسردگی، تنظیم و بهبود کیفیت خواب شبانه می باشد.

    عوارض آفتاب گرفتن

    سپری کردن ساعاتی از شبانه روز در معرض نور آفتاب آرامش و لطافت روحی را برای آدمی به همراه دارد اما مدت زمان و نحوه‌ی انجام این کار بسیار مهم می باشد چون در غیر این صورت مشکلاتی در پی خواهد داشت. قبل از قرارگیری در معرض نور آفتاب آگاهی نسبت به زمان و نحوه‌ی انجام این کار شما را از آسیب‌های احتمالی مثل آفتاب سوختگی، پیری زودرس و سرطان پوست مصون نگه می دارد. برای کاهش عوارض این مسئله از ضد آفتاب و بهترین روغن آفتاب بهره ببرید تا اوقات خوشی را با آرامش خاطر سپری کنید.

    بهترین روغن آفتاب برنزه کننده​

    بهترین روغن آفتاب برنزه کننده

    مواد بکار رفته در بهترین روغن آفتاب برنزه کننده باید ویژگی‌های لازم برای مراقبت و محافظت از پوست را داشته باشند تا تغذیه‌ی پوست به درستی صورت گیرد. حفظ رطوبت پوست، کاهش چین و چروک، تامین ویتامین‌های لازم برای تغذیه‌ی پوست، محافظت از پوست در برابر اشعه‌ی UV و… از پیامدهای استفاده از بهترین روغن آفتاب برنزه کننده مرغوب و با کیفیت می باشد. در این قسمت با معرفی بهترین روغن‌ها در این زمینه زیبایی و سلامت را به شما هدیه می دهیم.

    1. روغن زیتون

    روغن زیتون جزء بهترین روغن آفتاب می باشد که در این زمینه به شمار می رود چون ویتامین E و اسکوالن موجود در آن پوست را به خوبی محافظت می کند. ویتامین E نوعی آنتی اکسیدان است که جریان خون رسانی به پوست را افزایش می دهد و ترمیم و بازسازی پوست را سرعت می بخشد. استفاده از بهترین روغن آفتاب زیتون به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

    2. روغن نارگیل

    روغن نارگیل سرشار از اسیدهای چرب مقوی و مغذی برای پوست می باشد که رطوبت پوست را برای همیشه حفظ می کند. بهترین روغن آفتاب برنزه کننده نارگیل خاصیت ضدآفتابی ضعیفی دارد به همین سبب برای برنزه کردن پوست مناسب می باشد.

    3. روغن آووکادو

    روغن آووکادو با تنظیم چربی پوست از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند و همچنین با خاصیت آنتی اکسیدانی خود از پوست در برابر پیری و چین و چروک محافظت می کند. با تفاسیر ذکر شده بهترین روغن آفتاب برنزه کننده آووکادو به دلیل مواد مغذی موجود در آن گزینه‌ی مناسبی برای برنزه کردن پوست می باشد.

    4. روغن هسته ی انگور

    روغن هسته‌ی انگور به دلیل آنتی اکسیدان‌های موجود در آن از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند. روغن هسته‌ی انگور خاصیت ضدالتهابی دارد و از سوختگی شدید پوست در مقابل نور آفتاب جلوگیری می کند.

    5. روغن آفتابگردان

    بهترین روغن آفتاب برنزه کننده آفتابگردان به پوست لطافت و خاصیت ارتجاعی می بخشد و روغنی موثر برای برنزه کردن پوست می باشد. روغن آفتابگردان از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند و به عنوان یک مرطوب کننده چربی پوست را متعادل نگه می دارد.

    6. روغن آرگان

    روغن آرگان حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین E و سرشار از اسیدهای چرب مفید برای پوست می باشد. این روغن برای پوست‌های حساس و برنزه کردن پوست مناسب می باشد چون به خوبی از پوست در برابر اشعه‌ی خورشید محافظت می کند.

    7. روغن فندق

    این روغن نیز مانند بسیاری از روغن‌های دیگر سبب تحریک پوست و بازسازی آن می شود و همین سبب جوانی پوست می شود. روغن فندق منبع آنتی اکسدان می باشد و برای برنزه کردن پوست مناسب است.

    8. روغن دانه ی هویج

    بهترین روغن آفتاب برنزه کننده دانه‌ی هویج برای تسریع برنزه کردن پوست در مقابل نور آفتاب بسیار تاثیر گذار می باشد. شادابی، لطافت و سفتی پوست از فواید استفاده از این روغن می باشند که در کل از پیری پوست جلوگیری می کند.

    روغن برنز کننده و ویتامینه سی گل حاوی رنگدانه‌های طلایی SPF4

    روغن برنز کننده و ویتامینه سی گل حاوی رنگدانه‌های طلایی SPF4

    اسپری روغن آفتاب سی گل مدل SPF6

    اسپری روغن آفتاب سی گل مدل SPF6

    لوسیون برنز کننده نیوآ مدل Karoten Gunes Losy

    لوسیون برنز کننده نیوآ مدل Karoten Gunes Losy

    اسپری روغن آفتاب آی پلاس مدل Fast Tanning

    اسپری روغن آفتاب آی پلاس مدل Fast Tanning

    لوسیون سولاریوم پارامونت مدل Absolutly HOT

    لوسیون سولاریوم پارامونت مدل Absolutly HOT

    ژل بعد از آفتاب موزیلا کد 01

    ژل بعد از آفتاب موزیلا کد 01

    روغن برنزه کننده نیوآ مدل Koruma

    روغن برنزه کننده نیوآ مدل Koruma

    منبع: buoy Health

    5/5 - (1 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *