20 مدل بهترین افتر شیو مردانه و زنانه متنوع [قیمت عالی] 2024

خشکی و التهاب پوست بعد از شیو یکی از معضلات همه‌ی افراد است شما نیز این دغدغه را دارید؟ شیو با از بین بردن مو‌های زائد بدن حس تازگی و لطافت را در ما ایجاد می کند اما ممکن است همراه با مشکلاتی باشد. هنگام استفاده از ژیلت یا تیغ ممکن است بر روی پوست خراشی ایجاد شود که باعث التهاب و خارش پوست می شود. استفاده از افتر شیو مردانه و زنانه در این مورد بعد از عمل شیو کمک بسزایی به شما خواهد کرد. سنجش‌گاه با معرفی بهترین برند‌‌های افتر شیو مردانه و زنانه که سازگار با پوست شما باشند لطافت و زیبایی را به شما هدیه می دهد.

افتر شیو مردانه
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    افتر شیو مردانه و زنانه چیست؟

    افتر شیو مردانه در رده‌ی‌ محصولات بهداشتی قرار دارد که می تواند چند نقش مهم را همزمان ایفا کند. امروزه علاوه بر اپیلاسیون شیو با ژیلت یا تیغ هنوز طرفداران خاص خود را دارد به خصوص آقایان. بعد از شیو همیشه چند لایه ی سطحی پوست همراه با موهای زائد از سطح پوست کنده می شودکه این امر سبب خشکی پوست می شود.

    محصول نامبرده با احیای پوست بعد از شیو و تغذیه ی آن به لطافت پوست کمک می کند. یکی دیگر از کاربرد‌‌های مهم آن خاصیت آنتی باکتریالی آن به دلیل الکل موجود در آن است که از بروز عفونت بعد از ایجاد خراش بر روی پوست و التهاب آن جلوگیری می کند. به کارگیری رایحه‌های خوب در ترکیبات افتر شیو بوی مطبوع و دل انگیزی را ایجاد می کنند که حس تازگی و طراوت را در ما دوچندان خواهد کرد.

    انواع افتر شیو مردانه و زنانه

    انواع افتر شیو‌‌ها با توجه به مواد موجود در ساختار آنها کاربردهای متفاوتی دارند. محصول بهداشتی نامبرده می تواند دارای الکل یا فاقد آن باشد که درصد به کار رفته در آن به نوبه ی خود می تواند مفید یا مضر باشد.

    1 _ یکی از انواع افتر شیو مردانه افتر شیو بالم است که درصد الکل به‌ کار رفته در آن می تواند کم یا کلا نباشد. که در صورت نبود الکل از ترکیبات طبیعی روغن استفاده می کنند که هم خاصیت آنتی باکتریال دارند و هم سبب خشکی پوست نمی شوند.

    2 _ افتر شیو می تواند به صورت لوسیون وجود داشته باشد که درصد الکل به کار رفته در آن‌ها بسیار زیاد می باشد. این ویژگی باعث ضدعفونی کردن سطح پوست می شود اما چون درصد الکل آن بالاست باعث سوزش زیاد در سطح پوست و به علاوه خشکی پوست می شود. سنجش‌گاه به شما توصیه می کند از لوسیون استفاده نکنید و بجای آن از محصولات افتر شیو بالم و ژل بهره ببرید.

    3 _ ژل افتر شیو مردانه و زنانه نیز دارای ترکیبات مغذی و مفیدی برای احیای پوست می باشد همچنین درصد الکل بکار رفته در آن کم است و باعث خشکی پوست نمی شود. در این محصول از روغن استفاده نمی شود به همین دلیل نسبت به افتر شیو بالم آب رسانی کمتری را در سطح پوست سبب می شود.

    ترکیبات مفید و مضر موجود در افتر شیو مردانه

    معمولا پایه ی ترکیبات موجود در افتر شیو آب می باشد این به نوبه ی خود رطوبت رسانی به سطح پوست را افزایش می دهد. الکل ترکیبی دیگریست که در ساختار افتر شیو مردانه به کار می رود و بسته به درصد آن می تواند مضر یا مفید باشد. اگر مقدار الکل موجود در افتر شیو مقدار کمی باشد هم سبب ضد عفونی شدن پوست بعد از ایجاد خراش می شود هم خشکی و خارش پوست را به همرا ه ندارد.

    روغن‌های طبیعی از دیگر مواد مفید موجود در بهترین افتر شیو‌ها هستند که به ترمیم پروتئین‌های آسیب دیده در سطح پوست کمک کرده و باعث برقراری تعادل در سطح پوست می شوند. عطر و رایحه‌های گیاهی طراوات و شادابی را درما زنده می کنند اما استفاده از رایحه‌های مصنوعی باعث التهاب پوست می شوند.

    پارابن از جمله مواد مضریست که در ساختار افتر شیو مردانه وجود دارد. این ماده باعث از بین رفتن باکتری ها در سطح پوست می شود اما با این خاصیت خود باکتری های مفید سطح پوست را نیز از بین می برد و سبب ایجاد التهاب می شود. با توجه به نکات ذکر شده و دقت در انتخاب زیبایی و سلامت را برای خود به ارمغان بیاورید.

    مزایای استفاده از بهترین افتر شیو مردانه

    تا به حال توجه کرده اید که یک تا دو روز بعد از شیو دچار خارش شدیدی در محل مورد نظر می شوید؟ بعد از خارش جوش‌های ریزی بر روی پوست ایجاد می شود که ظاهری نامناسب دارند. یکی از مزایای استفاده از بهترین افتر شیو مردانه از بین رفتن علایم ذکر شده است.

    ترکیبات موجود در بهترین افتر شیوها با بستن منافذ پوست به ترمیم و بازسازی آن کمک می کنند و از نفوذ هر گونه آلودگی به درون پوست جلوگیری می کند. همچنین رایحه ی خوش آن تا چند ساعت بعد از استفاده ماندگاری دارد. الکل و چربی‌ها با متعادل ساختن چربی پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کنند. بهترین افتر شیو مردانه باعث رشد مجدد مو در مسیر درست آن می شود و با رشد موهای زیر پوستی مقابله می کند.

    بهترین افتر شیو زنانه

    اغلب فکر می کنیم که افتر شیو فقط برای مردها کاربرد دارد و زنان از آن استفاده ی چندانی نمی کنند. اما درصد قابل توجی از خانم‌ها بجای اپلاسیون و لیزر از شیو که هم از لحاظ زمانی به صرفه تر و هم درد کمتری را احساس می کنند بهره می برند. خانم‌ها نسبت به آقایان پوست نازک و حساس تری دارند و استفاده از بهترین افتر شیو به آن‌ها بیشتر توصیه می شود. به همین سبب پوست خانم‌ها بیشتر دچار خشکی، التهاب، بریدگی و جوش و آکنه بعد از شیو می شود پس استفاده از افتر شیو زنانه برای آن‌ها واجب تر می باشد.

    بهترین برند افتر شیو مردانه و زنانه

    بهترین برند افتر شیو مردانه و زنانه موجود در بازار باید همه‌ی خواص و ویژگی‌های ذکر شده در این مقاله را دارا باشد. به علاوه همیشه باید توجه کنید که نوع ترکیبات به کار رفته در افتر شیو با پوست شما سازگاری دارد یا خیر. چون پوست هر فردی ممکن است چرب، خشک، متعادل و یا آلرژی داشته باشد.

    پس ایده‌آل هر فردی در این زمینه ممکن است متفاوت باشد اما برند‌های نیوآ، آردن، مای، سینره، هیدرودرم، اینتسا، کلیون و… از بهترین برندها در این زمینه می باشند. شما هر نوع پوست با هر ویژگی که داشته باشید سنجش‌گاه بهترین محصول را با توجه به شرایطتان به شما توصیه می کند.

    افتر شیو نیوآ مدل Sensitive Instant Relief

    افتر شیو نیوآ مدل Sensitive Instant Relief

    افتر شیو مای مدل Ultra Calm

    افتر شیو مای مدل Ultra Calm

    افتر شیو آرکو من مدل Cool

    افتر شیو آرکو من مدل Cool

    کرم افترشیو آردن مدل Moisturizing

    کرم افترشیو آردن مدل Moisturizing

    افتر شیو اینتسا مدل Mentolo

    افتر شیو اینتسا مدل Mentolo

    افتر شیو سینره

    افتر شیو سینره

    افتر شیو هیدرودرم مدل Oil Free

    افتر شیو هیدرودرم مدل Oil Free

    منبع: rockymountainbarber

    4.3/5 - (3 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *