20 مدل بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه خوشبو [بهترین قیمت]2024

تا به حال بلافاصله بعد از حمام دچار خشکی پوست و تعریق شده اید؟ خشکی پوست بعد از حمام به دلیل استفاده از صابون و از بین رفتن چربی های روی پوست اتفاق می افتد. بوی خوش و دل انگیز بدن دغدغه ی همه ی ماست به همین دلیل سنجش‌گاه شما را با بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه آشنا می کند. بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه باعث کاهش خشکی پوست و ایجاد رایحه ی خوب در ما می شود.

بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    معرفی بادی اسپلش

    بادی اسپلش محصولیست دارای آب و الکل و ترکیبات معطر که لطافت و خوشبویی را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه با افزایش آب رسانی و برقراری تعادل رطوبت بر روی پوست بدن را از خشکی پوست محافظت می کند. در ترکیب بهنرین بادی اسپلش مردانه و زنانه عطر نیز وجود دارد که در این صورت شما همزمان علاوه بر حفظ رطوبت پوست خود رایحه ی دل انگیزی را نیز تجربه می کنید. بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه به طور مستقیم بر روی پوست اسپری می شود و اثرات مخرب محصولات خوشبو کننده را بر روی پوست ندارد.

    تفاوت بادی اسپلش با عطر و ادکلن

    در ساختار عطر و ادکلن درصد بالاتری از اسانس ها موجود می باشد که باعث افزایش ماندگاری و دوام آنها می شود. در ساختار بادی اسپلش به میزان خیلی کمی از مواد خوشبو کننده استفاده می شود به همین دلیل ماندگاری رایحه ی آن نسبت به عطر و ادکلن کاهش می یابد. عطر و ادکلن اگر مستقیم بر روی پوست اسپری شوند مشکلاتی را بوجود خواهند آورد از جمله خارش، تورو و قرمزی. 

    اما بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه دقیقا به همین منظور تولید شده است که مستقیم بر روی پوست استفاده شود. افرادی که نسبت به بوی های غلیظ حساسیت دارند و دچار سردرد می شوند بهترین گزینه برای آنها بادی اسپلش می باشد چون بوی سبکی دارد. موضوع مهم دیگر در این باره قیمت اقتصادی و به صرفه تر بادی اسپلش نسبت به عطر و ادکلن می باشد.

    ترکیبات موجود در ساختار بادی اسپلش

    همانطور که قبلا گفته شد در ساختار بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه آب و الکل و درصد کمی عطر وجود دارد. آب موجود در این محصول سبب پخش آسان تر آن در سطح بدن می شود و این امکان برای شما فراهم می شود که به آسانی از آن در همه ی نقاط بدن خود استفاده کنید. همچنین آب و الکل این توانایی را دارند که رطوبت و چربی پویت را بعد از استحمام حفظ کنند که پوست دچار آسیب نشود. عطر با نفوذ در منافذ پوست باعث کاهش تعریق بدن و نگهداری بیشتر رایحه ی مدنظر شما بر روی پوستتان می شود.

    انواع بادی اسپلش مردانه و زنانه

    بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه در انواع و رایحه ی متفاوتی در بازار موجود و قابل عرضه هستند. اگر توانایی خرید عطر و ادکلن های بسیار معروف را ندارید اما خواهان استفاده از آن هستید سنجشگاه بادی اسپلش های عطری معروف را به شما معرفی می کند.

    با خرید بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه شاهد خریدی ارزان و به صرفه خواهید بود و نیاز خود را نیز برآورده کرده اید. اگر مایل هستید بعد از حمام پوستی بسیار شاداب، لطیف و خیر کننده داشته باشید پیشنهاد ما به شما بادی اسپلش های اکلیل یا شاین دار می باشد. محصول نامبرده بعد از استفاده زیبایی خیره کننده ای به پوست شما می بخشد و در مهمانی ها شما را خاص و متمایز جلوه می دهد.

    طرز استفاده از بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه

    1_ بدن خود را با شوینده ای مناسب بشویید چون محصولات بهداشتی زمانی بوی اصلی خود را نشان می دهند که بر روی پوست تمیز اسپری شوند.هنگام استحمام لیف را آرام بر روی پوست خود بکشید تا منافذ بسته ی پوست باز شوند در این صورت بادی اسپلش در عمق منافذ نفوذ کرده و دوام و ماندگاری بوی آن افزایش می یابد. 

    2_ مقداری از رطوبت پوست خود را بعد از استحمام بگیرید اما آن را به طور کامل خشک نکنید. رطوبت پوست به پخش آسان تر بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه بر روی پوست بیشتر کمک می کند 

    3_ حال بادی اسپلش را بروی بدنتان اسپری کنید و سعی کنید این کار را بر روی نقاط پالس دار بدنتان بیشتر انجام دهید. نقاط پالس دار بدن شامل مچ دست، داخل آرنج، روی گردن و پشت زانوها و… می باشد که رایحه ی عطر در آنها راحت تر و سریع تر پخش می شود. 

    4_  بعد از اسپری کردن بادی اسپلش صبر کنید تا کاملا بر روی پوست بدن خشک شود چون در این صورت هم روی لباس ردی بر جای نمی گذارد و دوام و ماندگاری آن با نفوذ در عمق منافذ پوست افزایش می یابد. 

    5_ اگر مایل هستید لباستان بوی خوبی نیز داشته باشند مقدار از بهترین بادی اسپلش مردانه و زنانه را در ها اسپری کنید. بعد از این کار از مسیر اسپری رد شوید تا ذرات آن بر روی لباستان نیز قرار گیرند چون اسپری مستقیم آن بر روی لباس باعث ایجاد لکه می شود.

    بهترین برند بادی اسپلش مردانه و زنانه

    بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY

    بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY

    بادی اسپلش مردانه مای مدل Icy Wave

    بادی اسپلش مردانه مای مدل Icy Wave

    بادی اسپلش زنانه سی‌گل مدل Marvel

    بادی اسپلش زنانه سی‌گل مدل Marvel

    بادی اسپلش زنانه مای مدل Cool Ocean

    بادی اسپلش زنانه مای مدل Cool Ocean

    بادی اسپلش زنانه ویکتوریا سکرت مدل Love spell

    بادی اسپلش زنانه ویکتوریا سکرت مدل Love spell

    بادی اسپلش زنانه بنتون مدل Fabulous Purple Violet

    بادی اسپلش زنانه بنتون مدل Fabulous Purple Violet

    4.4/5 - (5 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *