20 مدل بهترین ماسک مو تقویت کننده [ارزان] 2024

موی سر همانند دیگر اعضای صورت نیاز به رسیدگی زیادی دارد تا جلوه ی زیبایی را در خانم ها و آقایان دوچندان کند. از محصولات زیادی از جمله واکس مو، ژل مو، اسپری مو و… برای تقویت، حالت دهی و زیبایی مو استفاده می شود که یکی دیگر از محصولات جذاب ما در این زمینه ماسک مو می باشد. بهترین ماسک مو تقویت کننده درمانی مناسب برای موهای آسیب دیده و ضعیف و داشتن موهایی بدون موخوره و درخشان است. ماسک مو تقویت کننده همانند رنگ مو تاثیر بسیار زیادی بر شادابی و زیبایی صورت شما دارد و انرژی خاصی به شما می بخشد.

سنجش‌گاه محلی مناسب برای شناخت بهترین ماسک موی تقویت کننده با توجه به نوع و جنس مو و خرید آن با کمترین قیمت ممکن است.

بهترین ماسک مو تقویت کننده
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    ماسک مو چیست؟

    ماسک مو محصولی آرایش بهداشتی است که به شما کمک می کند از شر موهای وز، شکننده و دارای موخوره خلاص شوید. بهترین ماسک موی تقویت کننده تغذیه ایی بسیار کامل و مناسب برای موهاست که خانم ها و آقایان با کمک آن زیبایی را برای خود به ارمغان می آورند. این محصول پرکاربرد با پوشش ساقه ی مو سبب نرمی و لطافت بافت مو شده که حالت دهی مو را نیز برای شما بسیار ساده و آسان می کند.

    ترکیبات ماسک موی خوب

    بهترین ماسک موی تقویت کننده باید سه بخش اصلی مو یعنی پیاز مو، ریشه مو و ساقه مو را مورد هدف قرار داده و با ترمیم و حذف هرگونه آلودگی بر روی مو به لطافت آن کمک کند. بهترین ماسک موی تقویت کننده باید دارای مواد مغذی مناسب مو از جمله آلوئه ورا، روغن آووکادو، روغن نارگیل، تخم مرغ، موز، عسل، روغن آرگان، روغن زیتون، دایمتیکون، کراتین و… باشد.

    موارد ذکر شده ترکیبات ماسک مو خوب است که غذای کامل مو را تامین و با بازسازی موهای آسیب دیده و سوخته سبب درخشش مو می شود.

    مزایا و فواید استفاده از ماسک مو

    بهترین ماسک مو تقویت کننده عاملی مناسب برای پیشگیری از بروز آسیب دیدگی درمو و حتی دارویی مناسب برای درمان این مشکلات است.

    از فواید استفاده از ماسک مو به این موارد می توان اشاره کرد: حفظ رطوبت پوست سر، افزایش آبرسانی به ریشه و پیازمو، جلوگیری از بروز موخوره، ترمیم و بازسازی موهای سوخته و آسیب دیده، کاهش اثر آلودگی های محیطی بر روی مو، تثبیت رنگ مو در موهای رنگ شده، جلوگیری از خشکی و وز شدن مو، درخشندگی و لطافت بافت مو.

    عوارض استفاده از ماسک مو

    موهای لطیف و خوش حالت دغدغه ی اکثر خانم ها و آقایان است که امروزه با وجود آلودگی های محیطی، تغذیه ی نامناسب و استفاده از محصولات شیمیایی نامرغوب غالبا با ریزش مو مواجه هستیم. یکی از عوارض استفاده از ماسک مو به همین موضوع بر می گردد بدین گونه که ما باید در انتخاب بهترین ماسک مو تقویت کننده دقت کنیم.

    استفاده از ماسک موهای بی کیفیت، تاریخ مصرف گذشته و بدون برند و مارک سلامت موهای ما را به خطر میندازد و سبب ریزش مو می شود.سنجش‌گاه برای جلوگیری از بروز این مشکل و با معرفی بهترین برند ماسک مو همیشه آماده ی خدمت رسانی به شماست تا شاهد سلامت و زیبایی موهای خود باشید.

    بهترین ماسک مو

    انواع بهترین ماسک مو تقویت کننده

    بهترین ماسک مو تقویت کننده در بازار بر اساس نیاز و سلیقه ی مشتری در انواع مختلفی از جمله ماسک موی تقویت کننده، مرطوب کننده، نرم کننده، ترمیم کننده، کراتینه، محافظت کننده، ماسک برای موهای سالم و یا وز و آسیب دیده موجود است. در کل همه ی موارد بر چهار پایه ی اصلی ساخته و به بازار عرضه می شوند که در زیر به توضیح آنها می پردازیم.

    ماسک مو آبرسان

    این نوع ماسک مو برای مو های خشکی که دچار وز شدگی و موخوره هستند مناسب است . این جنس از مو نیاز به آبرسانی و رطوبت دارد تا از شکنندگی و آسیب زدگی محافظت شود که در این خصوص پیشنهاد ما به شما عزیزان ماسک موی آبرسان است.

    ماسک مو روغنی

    استفاده از این مدل ماسک مو به جای ماسک مو آبرسان برای کسانی که می خواهند رطوبت موهای خود را حفظ کنند شایع تر است. در این نوع از بهترین ماسک مو تقویت کننده از روغن هایی مثل روغن زیتون، بادام، آرگان، نارگیل و… استفاده می شود.

    ماسک مو پروتئینی

    ساختار مو از پروتئین تشکیل شده و استفاده از این نوع ماسک مو سبب ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده می شود. کسانی که خواهان رنگ های روشن هستند باید از دکلره برای این کار کمک بگیرند که در این حالت ساختار مو تخریب می شود.

    بهترین ماسک مو پروتئینی با نفوذ به ساختار مو سبب بازسازی و تقویت پروتئین های تخریب شده می شود و سبب استحکام و انعطاف پذیری مو می شود. ماسک مو ترمیم کننده: این ماسک مو دارای ویتامین، پروتئین و سایر مواد مغذی لازم برای مو را دارا می باشد.این مدل ماسک مو برای مو های رنگ شده و فر مناسب است که با ترمیم و حفظ رطوبت موها به حالت دهی آنها کمک می کند.

    ماسک مو ترمیم کننده

    این ماسک مو دارای ویتامین، پروتئین و سایر مواد مغذی لازم برای مو را دارا می باشد.این مدل ماسک مو برای مو های رنگ شده و فر مناسب است که با ترمیم و حفظ رطوبت موها به حالت دهی آنها کمک می کند.

    راهنمای استفاده از بهترین ماسک مو تقویت کننده

    برای استفاده از ماسک مو باید به نکات گفته شده بر روی جلد آن توجه کنید چون ماسک مو در انواع مختلف و برای کاربرد های متفاوت تولید و درنتیجه نحوه ی استفاده از آنها نیز متفاوت می باشد. اما در کل ماسک مو به دو شیوه قابل استفاده است: در حمام و یا بعد از استحمام که در مورد بعد از استحمام ماسک مو بعد از استفاده نیازی به شستشو ندارد چون از مواد شیمیایی کمی در آن استفاده شده است.

    اما ماسک موهایی که نیاز به شستشو دارند را بعد از مدتی باید با آب ولرم از روی موهای خود پاک کنیم. دقت به این نکته که زمان نگهداری ماسک مو بر روی مو چقدر باشد بسیار حائز اهمیت است حداقل زمان لازم برای نفوذ کامل مواد موجود در ماسک می باشد. اگر ماسک مو بیشتر از زمان تعیین شده بر روی مو بماند موجب شکنندگی و آسیب به ساختار مو می شود.

    شیوه ی کلی در استفاده از ماسک مو

    قبل از استفاده از ماسک مو تمیزی مو مهم است چون برای تغذیه و رسیدن مواد تقویت کننده به عمق ساقه ی مو، مو باید از هر گونه آلودگی به دور باشد. به این منظور ابتدا باید موهای خود را با شامپویی مناسب شستشو دهید تا موهایتان عاری از هر گونه آلودگی شود. بعد ماسک مو را به موهایتان بزنید برای استفاده ی یکدست مو از مواد مغذی موجود در ماسک موهایتان را تقسیم بندی کنید.

    با کمک انگشت ماسک مو را در فاصله پنج تا ده سانتی متری ازریشه ی مو بر روی موی خود بزنید. هر محصولی با توجه به میزان مواد موجود در آن زمان مشخصی باید روی مو بماند اما به طور معمول پس از سه تا پنج دقیقه باید موهای خود را با آب ولرم شستشو دهید.

    ماسک مو شون مدل عصاره آووکادو

    ماسک مو شون مدل عصاره آووکادو

    ماسک مو لامینین مدل PROTECTIVE

    ماسک مو لامینین مدل PROTECTIVE

    ماسک مو واتیکا مدل تقویت کننده به همراه شامپو مو مدل کاکتوس

    ماسک مو واتیکا مدل تقویت کننده به همراه شامپو مو مدل کاکتوس

    منبع: hairfinity

    4/5 - (3 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *