40 مدل بهترین ماسک صورت ایرانی و خارجی [ضد لک] 2024

بهترین ماسک صورت چه ویژگی‌هایی دارد؟ بر خلاف تصور همه آنچه که امروز موجب زیبایی و سلامت چهره و رخسار افراد در بلند مدت می شود نه آرایش صورت با مواد گوناگون آرایشی، بلکه استفاده از ماسک صورت است. که باعث سلامت، شفافیت، لطافت، صافی و بدون لک و جوش پوست صورت می شود.

افراد زیادی برای سلامت پوست خود و مراقبت از آن، از محصولات مختلفی مثل کرم ضد آفتاب، ماسک صورت و … استفاده می کنند. در بین همه محصولات مراقبت و محافظت از پوست ماسک صورت، علاقه مندان زیادی در بین خانم ها و آقایان پیدا کرده است. 

بهترین ماسک صورت
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    ماسک صورت چیست؟

    ماسک صورت از ترکیب مواد مختلفی همچون موم زنبور عسل، ویتامین های ضروری برای پوست، مواد مغذی، آلوئه‌ورا، زغال و … تشکیل شده است. و به صورت کرمی و لایه‌ای (ورقه ای) در بازار موجود می باشد. از ماسک صورت برای ترمیم، مرطوب کردن، برطرف کردن جوش، لک، چین، چروک و … پوست استفاده می شود. ماسک صورت معمولا گونه‌ها و پیشانی، چانه و بینی را پوشش می دهد هر چند ماسک هایی برای لب ها و دور چشم هم در بازار وجود دارد.

    بستگی به میزان نیاز پوست صورت می توان چند بار در هفته، و هر بار 10- 15 دقیقه از ماسک صورت استفاده کرد. توصیه می شود این کار را در شب و قبل از خواب انجام دهید.

    انتخاب بهترین ماسک صورت

    ماسک صورت در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و انتخاب در بین این همه ماسک صورت کار راحتی نیست اما نگران نباشید هر ماسک صورتی که ویژگی ها زیر را داشته باشد می توان آن را در زمره بهترین ماسک صورت دسته بندی کرد.

    برای انتخاب بهترین ماسک صورت مناسب پوستتان باید ابتدا نوع پوست خود را مد نظر قرار دهید و متناسب با آن بهترین نوع را برای خود انتخاب نمایید. برای این کار اگر پوست چربی دارید ماسک صورتی را انتخاب نمایید که در آن مواد همچون ذغال و خاک رس وجود داشته باشد

    و اگر پوست خشکی دارید ماسک صورتی را انتخاب کنید که در ترکیباتش روغن ها و مرطوب کننده هایی مثل روغن گلیسرین و … را داشته باشد.

    ماسک های با رایحه آلوئه‌ورا و جو و … هم برای تسکین و کمک به پوست برای بازیابی خود بسیار موثر هستند.

    انواع ماسک صورت

    ماسک صورت از نظر نوع ساخت به کرمی، ژله‌ای، خمیری، مایع دسته بندی می شود و برای مقاصد مختلفی همچون پاکسازی،آبرسانی، جلوگیری از جوش و لک و … استفاده می شوند.

    بهترین ماسک صورت ایرانی

    اکثر شرکت‌ها و برندهای ایرانی تولید کننده محصولات آرایشی در سالهای اخیر کیفیت خود را  بالا برده اند و با برندهای خارجی در رقابت تنگاتنگی هستند و بخش زیادی از بازار لوازم آرایشی در دست گرفتند. و در زمینه ماسک صورت هم از رقبای خارجی خود عقب نمانده اند و محصولات انحصاری خود را تولید و در بازار توزیع و پخش کرده اند.

    برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید ماسک صورت، می توان به رینو زیت، وارمی، لافارر، سوِدا، ویکتوریا، آمستریس و … اشاره کرد و رنج قیمت آنها از 10- 15هزار  تا 2،700،000 می باشد.

    ماسک صورت وارمی

    ماسک صورت وارمی مدل خاک رسی نعناع و لیمو

    ماسک صورت رینو زیت

    ماسک صورت رینو زیت مدل Black mask carbon active

    ماسک صورت وارمی 3

    ماسک صورت رینوزیت مدل کلاژن

    4.3/5 - (3 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *