20 مدل بهترین برند کرم موبر تناسلی سفید کننده [کمترین قیمت] 2024

رشد سریع موهای ضخیم و پرپشت در قسمت تناسلی بدن از دغدغه‌های شما نیز می باشد؟ پوست نواحی تناسلی بدن در خانم‌ها و آقایان نسبت به قسمت‌های دیگر بدن از جمله دست و پا حساس‌تر می باشد. پس کرم موبر تناسلی بهترین انتخاب برای رفع موهای زائد در نواحی تناسلی بدن می باشد. به دلیل برتری های کرم موبر تناسلی نسبت به سایر روش‌های شیو سنجش‌گاه با معرفی بهترین برندهای آن شما را از هر گونه آسیب احتمالی مصون نگه می دارد.

کرم موبر تناسلی
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    بهترین کرم موبر تناسلی

    نواحی تناسلی بدن پوست لطیف و حساس تری دارند و به همین سبب شیو موهای این قسمت نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد. استفاده از اپیلاسون برای این قسمت از بدن بسیار دردآور بوده و بکارگیری ژیلت یا تیغ اصلاح نیز ممکن است باعث ایجاد خراش یا بریدگی شود. همچنین به دلیل دید ناکافی بر روی قسمت تناسلی چه در خانم‌ها و چه در آقایان استفاده از ژیلت یا تیغ مقداری خطرناک می باشد.

    کرم موبر تناسلی بهترین انتخاب برای قسمت بکینی می باشد و آسیب‌های احتمالی سایر روش‌های شیو را ندارد. بهترین کرم موبر تناسلی به سفیدی پوست در این نواحی کمک زیادی می کند و این به نوبه ی خود از ویژگی‌های مفید بهترین کرم موبر تناسلی می باشد.

    نحوه ی انتخاب بهترین کرم موبر تناسلی

    با توجه به نوع و میزان مواد استفاده شده در کرم موبر تناسلی انتخاب افراد می تواند متفاوت باشد. با ذکر نکات مهم در این مقاله شما را در انتخاب متناسب با نیازتان راهنمایی می کنیم.

    1.  شما برای انتخاب کرم موبر تناسلی باید ضخامت و نوع پوست خود را مدنظر قرار دهید. به این صورت که بعضی افراد موهای ضخیم و پرپشت و بعضی دیگر موهای نازک و کمی دارند. همچنین نوع پوست افراد می تواند خشک، چرب، نرمال و یا حساس باشد که برای انتخابی مناسب باید کرم موبر تناسلی مخصوص آن نوع مو و پوست را انتخاب کرد.
    2.  پوست بعضی افراد به نوعی ماده ی شیمیایی حساسیت دارد و بعد از استفاده سبب بروز جوش، لکه و یا التهاب پوستی می شود. قبل از استفاده از کرم موبر تناسلی مواد موجود در آن را بر روی بسته بندی مطالعه کنید و از عدم حساسیت خود نسبت به آن مواد مطمئن شوید.
    3. محلی که از کرم موبر برای شیو موهای آن بهره می برید بسیار مهم است چون حساسیت و لطافت پوست در قسمت‌های مختلف بدن متفاوت می باشد. پوست صورت را با بهترین موبر برای آقایان و خانم‌ها، نواحی تناسلی را با کرم موبر تناسلی و دیگر قسمت‌های بدن را با کمک بهترین کرم موبر بدن شیو کنید. عدم توجه به این نکته سبب سوختگی پوست در نواحی حساس بدن از جمله صورت و نواحی تناسلی که پوست حساس تری دارند می شود.

    روش تشخیص حساسیت به کرم موبر تانسلی، صورت و بدن

    حساسیت زیاد پوست بعضی افراد ممکن است در استفاده از کرم موبر آن‌ها را دچار آسیب کند. حساسیت به کرم موبر تناسلی ‌آسیب‌های جدی تری را نسبت به سایر نواحی ایجاد می کند. حساسیت پوستی ممکن است به دلیل وجود سدیم هیدروکسید، سدیم تیوگلیکولات، اسانس‌های عطری و سایر افزودنی‌ها بوجود بیاید.

    قبل از استفاده از کرم موبر تناسلی یا صورت و بدن مقداری از آن را بر روی قسمت داخل بازو آزمایش کنید. اگر بعد از 24 ساعت حساسیتی مثل سوختگی، خارش و یا التهاب ظاهر نشد به اطمینان بالایی به کرم موبر تناسلی و یا صورت و بدن حساسیت ندارید.

    طرز استفاده از کرم موبر تناسلی برای آقایان و خانم‌ها

    ابتدا کرم موبر تناسلی را باتوجه نوشته‌های بالا تست کنید و در صورت اطمینان به عدم حساسیت می توانید از آن استفاده کنید. قسمت تناسلی را به خوبی شستشو دهید تا از هر گونه آلودگی پاک شود و بعد آن را خشک کنید. حال با کمک آینه به دقت کرم موبر تناسلی را با کاردک بر روی موها بمالید و پس از گذشت مدت زمان مشخص شده بر روی بسته بندی محل مورد نظر را با آب شستشو دهید. از تماس کرم موبر تناسلی با غشای مخاطی جدا خودداری کنید چون پوست در این قسمت بسیار نازک و آسیب پذیر می باشد.

    بهترین برندهای کرم موبر برای آقایان و خانمها

    بهترین برندهای کرم موبر تناسلی با توجه به نوع پوست و ناحیه‌ی مورد استفاده انواع مختلفی از موبر‌ها را تولید و در دسترس عموم قرار داده‌ا‌‌ند. انتخاب برندهای معتبر و با کیفیت کرم موبر تناسلی و یا صورت و بدن شما را از آسیب‌های پوستی حفظ می کند. در حال حاضر به بهترین برندهای موجود از جمله سینره، سی گل، ویت، هیدرودرم، دپی، کلیون، نیر، اولاین و… می توان اشاره کرد. برندهای نامبرده علاوه بر ضمانت کیفیت و قیمت زیبایی و سلامت را برای شما به ارمغان می آورند.

    کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس

    کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست حساس

    کرم موبر بدن ویت مدل ARtOOO

    کرم موبر بدن ویت مدل ARtOOO

    کرم موبر ویت مدل Silky Fresh

    کرم موبر ویت مدل Silky Fresh

    کرم موبر ویت مدل SENSITIVE

    کرم موبر ویت مدل SENSITIVE

    کرم موبر بیوتال مدل NS

    کرم موبر بیوتال مدل NS

    کرم موبر بیوتال مدل D-S

    کرم موبر بیوتال مدل D-S

    کرم موبر نیر مدل گل رز

    کرم موبر بیوتال مدل D-S

    کرم موبر کنز مدل 049

    کرم موبر کنز مدل 049

    کرم موبر براندوکس مدل Sens

    کرم موبر براندوکس مدل Sens

    منبع: amazon

    5/5 - (1 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *