20 مدل بهترین ژل بهداشتی بانوان و آقایان با قیمت مناسب [ ایرانی و خارجی] 2024

مهمترین دغدغه‌ی افراد درباره‌ی مسائل بهداشتی توجه به بهداشت ناحیه‌ی تناسلی در خانمها و آقایان می باشد شما نیز این دغدغه را دارید؟ ژل بهداشتی بانوان جزء آن دسته از کالاهای بهداشتی به شمار می رود که لازمه‌ی هر خانمی برای حفظ بهداشت ناحیه‌ی تناسلی می باشد. توجه به نکات ضروری درباره‌ی شستشوی واژن برای جلوگیری از ابتلا به انواع عفونت‌های باکتریایی و قارچی بسیار مهم است.

با روخوانی این مقاله در سایت سنجش‌گاه و توجه به مسائل ونکات مهم علاوه بر افزایش اطلاعات عمومیتان در این مورد با بهترین برندهای ژل بهداشتی بانوان آشنا شوید و با خرید آنها زیبایی و سلامت را برای خود به ارمغان بیاورید.

ژل بهداشتی بانوان
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    ژل بهداشتی بانوان چیست؟

    ژل بهداشتی بانوان همانطور که از نام آن پیداست محصولی مایع مانند برای شستشوی نواحی تناسلی در بانوان است. این محصول بهداشتی با فرمولاسیون ویژه ی خود و PH نزدیک به پوست واژن عوامل بیماری زا را در این ناحیه از بین برده و از بروز خارش، تورم و قرمزی جلوگیری می کند. باکتری و قارچ‌های بیماری زا در واژن در اثر رطوبت و آلودگی‌های محیطی رشد نموده و سلامت فرد را به خطر می اندازد. ژل بهداشتی بانوان با اثر سریع بر باکتری‌ها و قارچ‌ها و همچینین تنظیم PH واژن عوامل تشدید کننده رشد میکروب‌ها را از بین می برد.

    طریقه‌ی استفاده از ژل بهداشتی بانوان

    استفاده از سایر شوینده ها از جمله صابون برای شستشوی واژن اصلا مناسب نمی باشد چون PH بالایی دارند و سبب بروز حساسیت های دردناک در این ناحیه می شوند. هنگام استحمام و یا دستشویی ابتدا واژن را با آب ولرم خیس نموده سپس مقدار از ژل را بر روی دست خود ریخته و به واژن بمالید. همیشه سعی کنید برای شستشوی واژن دست خود را از جلو به طرف واژن حرکت دهید تا میکروب‌های مقعدی وارد واژن نشوند. بعد از ایجاد کف مناسب واژن را آب ولرم شستشو دهید و با حوله‌ی نرم خشک کنید تا رطوبت اضافی که جزء عوامل مستعد برای رشد باکتری‌ها می باشد از بین برود.

    بهترین ژل بهداشتی بانوان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    مهمترین ویژگی یک برند معروف ژل بهداشتی خاصیت آنتی باکتریالی آن می باشد تا با نابودی عوامل بیماری زا سلامت را به شما دهد. فرمولاسیون خشن ژل بهداشتی نه تنها برای شستشوی واژن مناسب نیست بلکه با از بین بردن باکتری‌های مفید و خشکی بیش از حد معمول واژن خارش و قرمزی را به همراه دارد. به همین سبب سعی در استفاده از بهترین ژل بهداشتی بانوان با فرمول معتدل داشته باشید. این محصول باید خواص خنک کنندگی داشته باشد تا حس آرامش و دلپذیری را بعد از شستشوی واژن به شما هدیه دهد.

    بوی خوش ژل شستشوی واژن بوهای بد ناشی از ترشحات طبیعی رحم را از بین برده و بوی مطبوع و خوشی را به همراه دارد. یکی دیگر از خواص مهم این محصول بهداشتی خاصیت التیام بخشی آن است که تا حد امکان تورم و خارش واژن را برطرف کند.

    عوارض استفاده از ژل بهداشتی بانوان

    استفاده‌ی نابجا و نادرست از هرمحصولی مشکلات خاص خود را به همراه دارد که نه تنها به شما کمکی نمی کند بلکه دردسرساز نیز می شود. استفاده‌ی بیش از حد از ژل بهداشتی بانوان سبب نابودی باکتری‌های مفید در دهانه‌ی واژن شده و این خود پایه ی شروع رشد انواع عوامل بیماری زا است. همچنین ژل شستشوی بانوان در اثر استفاده‌ی زیاد خشکی واژن را به همراه دارد که سبب تحریک واژن و خارش در این قسمت می شود. هنگام خرید این محصول بهداشتی روش و میزان مصرف آن را بر روی بسته بندی مطالعه کنید تا خطرات احتمالی ناشی از ناآگاهی وجود نداشته باشند.

    بهترین ژل شستشوی بانوان برای عفونت

    بهترین برندهای ژل بهداشتی بانوان با در نظر گرفتن مهمترین ویژگی‌های یک محصول بهداشتی مناسب برای شستشوی واژن سعی در برآورده کردن نیازهای بازار دارند. بهترین‌ها در این زمینه برندهای هیدرودرم، لافارر، استم سل، آردن، فیروز، سروینا، آدرا، ویرگو، لامنین و… هستند. با خرید از این برندهای معتبر سلامت خود را تضمین کرده و از شر آلودگی‌ها راحت شوید. این محصول بهداشتی چون با ناحیه‌ی حساس تناسلی در ارتباط است همیشه باید در خرید آن احتیاط‌های لازم را داشته باشید تا با خرید برندهای نامعتبر سلامتتان به خطر نیافتد.

    چه کسانی از ژل بهداشتی بانوان استفاده می کنند؟

    بانوان بعد از دوران بلوغ دچار تغییر و تحولاتی در سیستم هورمونی خود می شوند که ترشحات رحم در آن‌ها افزایش می یابد. این افزایش ترشحات در حد طبیعی بسیار مناسب و بجا می باشد اما در اثر اختلالات هورمونی و یا آلودگی‌های محیطی شاهد ترشحات بدبو و رشد عوامل بیماری زا در ناحیه‌ی تناسلی می شوید. شرکت‌های تولید کننده ژل بهداشتی بانوان برای دوشیزگان، خانم‌های متاهل و همچین یائسه محصولاتی متفاوت و مرتبط با نیاز آنها تولید می کند. فرمولاسیون ژل شستشو با توجه به تغییرات هورمونی در این افراد متفاوت بوده و استفاده‌ی بجا از آن شما را به آرامش می رساند.

    ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم سری Quadra Action

    ژل شستشوی بانوان هیدرودرم سری Quadra Action

    ژل بهداشتی روزانه اسپانول مدل Intimo

    ژل بهداشتی روزانه اسپانول مدل Intimo

    ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل 01

    ژل شستشوی بانوان لافارر مدل 01

    ژل بهداشتی دوشیزگان سروینا مدل Genital

    ژل بهداشتی دوشیزگان سروینا مدل Genital

    ژل بهداشتی بانوان استم سل مدل Sensitive Use

    ژل شستشوی‌بانوان‌استم‌سل‌مدل Sensitive Use

    ژل بهداشتی آقایان ویرگو مدل Intimate

    ژل بهداشتی آقایان ویرگو مدل Intimate

    ژل بهداشتی بانوان آی پلاس

    ژل شستشوی بانوان آی پلاس

    فوم بهداشتی بانوان سی گل مدل Body PRO

    فوم بهداشتی بانوان سی گل مدل Body PRO

    ژل بهداشتی بانوان ویرگو

    ژل شستشوی بانوان ویرگو

    فوم بهداشتی آقایان کیتوتک مدل Caspia

    فوم بهداشتی آقایان کیتوتک مدل Caspia

    ژل شستشو بانوان انیگما مدل INTIWASH

    ژل شستشو بانوان انیگما مدل INTIWASH

    ژل بهداشتی بانوان لامینین مدل Flower

    ژل شستشوی بانوان لامینین مدل Flower

    هدف از خرید ژل بهداشتی بانوان تضمین سلامت و بهداشت فردی و جلوگیری از ابتلا به انواع عفونت ها می باشد. پس به شما توصیه می کنیم که هم اکنون با نهایی کردن خریدتان ضامن سلامت خود باشید و با رعایت نکاتی بسیار ساده احساس آرامش کنید.

    منبع: ISDIN

    4.7/5 - (3 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *