30 عکس بهترین لنز ناخن دخترانه 2024

لنز ناخن دخترانه

لنز ناخن چیست؟ امروز مانیکور و آراستگی ناخن نزد خانم ها از جایگاه ویژه ایی برخوردار است. اما ساعت ها وقت گذاشتن در مراکز زیبایی بعضی اوقات بسیار خسته کننده به نظر می آید. لنز ناخن دخترانه در این مواقع به کمک شما می آید و نه تنها سبب جلوه ایی زیبا برای ناخن های شما می شود بلکه در کمترین زمان ممکن این زیبایی را به شما هدیه می دهد.

استفاده ی آسان از این محصول و برابری آن در زیبایی با انواع مانیکورهای ناخن سبب محبوبیت بیشتر آن شده است. بهترین لنز ناخن دخترانه را از کجا خریداری کنم؟ سنجش‌گاه بهترین محل برای مقایسه انواع برندهای لنز ناخن دخترانه و خرید آسان آنهاست پس تا پایان متن با ما همراه باشید.

لنز ناخن دخترانه

انواع لنز ناخن

لنز ناخن تصویری زیبا و شفاف است که بر روی یک کاغذ چسبیده است. هنگامی که برای مدت ده ثانیه این لنز را داخل آب گرم قرار می دهیم تصویر آن از روی کاغذ پشتی جدا می شود. در این صورت ما می توانیم آن را براحتی روی ناخن منتقل کنیم و شاهد طرحی زیبا و متفاوت تر باشیم.

قبل از هرکاری آشنایی با انواع لنز ناخن در استفاده از آن به ما کمک می کند. لنز ناخن دخترانه شفاف مدلی است که باید بر روی لاک سفید قرار گیرد در غیر اینصورت طرح و تصویر آن به خوبی نمایان نمی شود. نوع دیگری از انواع لنز ناخن برای پوشاندن کل سطح ناخن طراحی شده است که برای انتخاب لاک رویی آن کاملا مختار هستم. مرسوم ترین نوع لنز ناخن دخترانه لنز ناخن با الگوی متراکم است که می توانیم برای لاک پایه از هر رنگی استفاده کنیم.

طرز استفاده از لنز ناخن

نصب لنز ناخن بسیار آسان است فقط کافیست به نکات گفته شده توجه کنید. اولین مرحله انجام زیرسازی های لازم برای ناخن است مثلا شستن دست ها و خشک کردن کامل آنها اولین قدم است. با کمک بافر پستی و بلندی های ناخن را مرتب کرده و آن را صاف و صیقلی کنید. حال با کمک یک پد آغشته به استون هرگونه آلودگی را بر روی ناخن ها و پوست اطراف آن از بین ببرید.

در این مرحله لاک ناخن دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را روی ناخن هایتان بزنید. شما می توانید برای ماندگاری بیشتر از لاک ژل استفاده کنید اما اگر مایل نیستید می توانید از لاک های معمولی بهره بگیرید.حال باتوجه به شکل و اندازه ی ناخن هایتان لنز ناخن مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه به اندازه ی ناخن و بعد انتخاب طرح متناسب با آن برای زیبایی و تمیزی کار بسیار مهم است. قبل از انداختن لنز ناخن به داخل آب آن را روی ناخن قرار داده و به اندازه ی ذلخواه برش دهید. 

حال لنز ناخن دخترانه را به مدت ده تا پانزده ثانیه داخل آب قرار دهید و بعد از خارج کنید. مشاهدی می کنید که لایه رویی و زیرین به راحتی از هم جدا می شوند. با کمک پنس یا موچین لایه رویی لنز ناخن را روی ناخن قرار داده و با گوش پاک کن صاف کنید. آخرین مرحله برای استحکام بیشتر لنز ناخن دخترانه و براق بودن بیشتر کار زدن یک لایه برق لاک روی لنز ناخن است.

طرز استفاده از لنز ناخن

فویل ناخن و طرز استفاده از آن

فویل ناخن به صورت برچسب های متری به فروش می رسد که برای استفاده از آن به چسب فویل نیاز داریم. قبل از هرکاری باید زیرسازی های لازم بر روی ناخن صورت گیرد. اگر برای زیرسازی از لاک ژل استفاده کنید به مراتب بهتر است چون باعث بزرگتر شدن سطح ناخن و بیشتر به چشم آمدن فویل ناخن می شود.

بعد مقداری از چسب فویل را روی ناخن بزنید و به آن فرصت دهید تا خشک شود. بعد فویل ناخن اندازه گیری شده را بر روی چسب قرار دهید و با انگشت فشار دهید تا کاملا بچسبد و هیچ حباب هوایی در زیر آن تشکیل نشود. در آخر حتما از برق ناخن برای استحکام بیشتر استفاده کنید.

لنز ناخن یا فویل ناخن

این دو محصول از محصولات ثانویه برای طراحی و زیبایی ناخن هستند که طرفداران زیادی دارند. استفاده از هر دو بسیار آسان و به صرفه از لحاظ اقتصادی است همچنین نصب آنها در مدت زمان کمی اتفاق می افتد. فویل ناخن برچسبی است که همانند ناخن مصنوعی با چسب فویل به ناخن می چسبد و در آخر با برق ناخن محکم می شود.

چسباندن لنز ناخن نسبت به فویل ناخن آسان تر و سریع تر انجام می شود و برای چسباندن آن به چسب نیازی نیست. فویل ناخن در بازار به صورت متری و لنز ناخن به صورت ورقه ایی به فروش می رسند.

انواع لنز ناخن

منبع : گوگل

3.5/5 - (2 امتیاز)

👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *