36 مدل بهترین کرم دور چشم خارجی 2024

بهترین کرم دور چشم چه خصوصیاتی دارد؟ چشم و محیط پیرامون آن کانون توجه دیگر افراد هنگام ملاقات با آنهاست. از این رو مراقبت و رسیدگی به آن اهمیت ویژه ای دارد. دور چشم پوستی حساس و نازکی دارد و اگر از آن در سن جوانی مراقبت نشود دور چشم سیاه، تیره می شود و پوست زیر پلک پایین چشم دچار چین و چروک و پف می کند. برای جلوگیری از این امر استفاده مداوم و مرتب از کرم دور چشم بسیار حیاتی است. اما چطور می توان بهترین کرم دور چشم با این همه تنوع محصول انتخاب و خرید کرد؟ 

در سنجش‌گاه ویژگی ها و راهنمای خرید کرم دور چشم را مفصل شرح دادیم و در انتها بهترین بهترین کرم های دور چشم در بازار معرفی کردیم. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین کرم دور چشم
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    کرم دور چشم

    چشم علاوه بر بینایی، بسیار در جذابیت و زیبایی چهره موثر است. ناحیه پیرامونی چشم؛ به علت حساسیت و نازکی پوست آن بیشتر در معرض آسیب است و مراقبت از آن بسیار ضروری است. پوست دور چشم به علت حرکات طبیعی صورت در حالت های مختلف مثل خنده، گریه، اخم و … به وسیله عضله ها و ماهیچه های صورت منقبض و منبسط می شود. و این حرکات در دراز مدت باعث چین و چروک و تیرگی دور چشم می شوند.

    از طرف دیگر با افزایش سن پلیمر هیالورونیک اسید که وظیفه جذب آب و رطوبت و ماده مغذی در پوست را دارد کاهش می یابد و جذب کمتری اتفاق می افتد. به همین دلیل چین و چروک‌های پوست، خود را نشان می دهند و باید به صورت موضعی این ماده را در اطراف چشم استفاده نمایید تا جذب آب و هیدراسیون پوست جبران شود.

     

    و چین و چروک ها در این ناحیه چهره را مسن تر و غیره جذاب جلوه می دهد. راه حل بسیار سادست و آن استفاده از کرم دور چشم به طور مرتب در شبانه روز می باشد. 

    بهترین کرم دور چشم

    برای انتخاب بهترین کرم دور چشم باید انتظار و خواسته خود را از کرم دور چشم مشخص کنید و بدانید که به دنبال چه ویژگی از این محصول هستید. یک کرم دور چشم خوب باید :

     1) باعث افزایش کلاژن پوست شود

     2) موجب افزایش گردش خون مویرگی بر روی پوست اطراف چشم شود

     3) موجب رشد و تکثیر پروتئین‌های رشته‌ای در ناحیه اطراف چشم شود

     4) در ترکیبات خود فاقد اسانس و پارابن های مضر  باشد

    مهمترین ویژگی های کرم دور چشم

    این محصول باید خاصیت هایی نظیر: ضدچروک، رفع سیاهی و پف، مرطوب کنندگی، آبرسانی، جوان سازی، انرژی بخشی، ترمیم کنندگی و … را داشته باشد. همچنین در ترکیبات خود آنزیم Q10 و با یک یا چند تا از ویتامین‌هایی مثل :A, C, E, B5 و B3 غنی شده باشد. علاوه بر آن به ویژگی هایی مثل: حاوی SPF ،ضد حسیاست و ضد آلرژی، ضد التهاب و مناسب برای سالن زیبایی هم توجه شد.

     حال با توجه به شرایط، سلیقه و وضعیت پوست خود بهترین انتخاب را می توانید انجام دهید و خرید خوب و مطمئن را انجام دهید و از آن لذت ببرید.

    بهترین کرم دور چشم خارجی

    این ماده بهداشتی با برندهای ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و مشتریان بر اساس نیاز و سلیقه خود در بین آنها یکی را را انتخاب می کنند. محبوب‌ترین برندهای خارجی کرم دور چشم درماتیپیک، ام کیو، ژاک آندرل پاریس، نوتروژینا، دلانو و آکوا می باشند.

    کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار

    کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار

    کرم دور چشم درمالیفت مدل Eyelift Eye Contour

    کرم دور چشم درمالیفت مدل Eyelift Eye Contour

    کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

    کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

    کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل Agvest

    کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل Agvest

    کرم دور چشم اسکین وان مدل Vitamin C

    کرم دور چشم اسکین وان مدل Vitamin C

    کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین C

    کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین C

    کرم دور چشم بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp

    کرم دور چشم بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp

    کرم دور چشم پریم سری Matex

    کرم دور چشم پریم سری Matex

    منبع : ویکی پدیا

     

    5/5 - (5 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    یک پاسخ

    1. من تازه 24 سالمه پوست خیلی خوبی هم دارم اما چند وقتیه جلو آینه احساس می کنم چین ها کوچکی زیر چشمم داره ایجاد میشه این نجوا همیشه تو ذهنم بود امروز در مورد کرم دور چشم سرچ کردم و به سایت شما هدایت شدم واقعا بسیار اطلاعات خوبی گرفتم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *