قیمت بهترین مژه مصنوعی [سه بعدی +تکی + مگنتی] 2024

بهترین مژه مصنوعی را از کجا خریداری کنم؟ چه نوعی از مژه مصنوعی برای چشمان من مناسب است؟ بعضی از خانم ها مژه هایی کم پشت و کوتاه دارند به نوعی که حتی بهترین ریمل های حجم دهنده نیز کارساز نیست. در این حالت پیشنهاد ما به شما عزیزان انواع بهترین مژه مصنوعی ست که در بازار موجود است و نیاز شما را باتوجه به حالت چشم هایتان برآورده می کند.

در این متن سعی می کنیم در انتخاب بهترین مژه مصنوعی به شما کمک کنیم تا شاهد چشمانی درشت و جذاب تر باشید.

قیمت مژه مصنوعی

بهترین مژه مصنوعی در بازار در مارک و قیمت های متفاوت موجود است. ویژگی های متفاوت مژه های مصنوعی سبب ایجاد اختلاف در قیمت آنها می شود. دوام و ماندگاری بالا، استفاده از الیاف طبیعی در ساخت، دست ساز بودن و طبیعی به نظر رسیدن جزء ویژگی های بهترین مژه مصنوعی است. در این جدول به بررسی بهترین مژه های مصنوعی در انواع مارک و قیمت می پردازیم.

بهترین مارک مژه مصنوعی رنج قیمت مژه مصنوعی در مرداد 1401
مژه مصنوعی جویل 22 هزار توان تا 395 هزار تومان
مژه مصنوعی مکس فکتور 19 هزار تومان تا 85 هزار تومان
مژه مصنوعی کریستین بیوتی 19 هزار تومان تا 53 هزار تومان
مژه مصنوعی زد وان 45 هزار تومان تا 72 هزار تومان
مژه مصنوعی ورژن 15هزار تومان تا 39 هزار تومان
مژه مصنوعی استودیو میکاپ 226 هزار تومان

انواع مژه مصنوعی

مژه های مصنوعی در انواع مختلفی در بازار موجود است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در اینجا با توضیح درباره ی انواع مژه های مصنوعی سعی در شفاف سازی و کمک به شما برای انتخاب بهترین مژه مصنوعی داریم.

بهترین مژه مصنوعی

مژه مصنوعی مگنتی

مژه مصنوعی مگنتی خاصیت آهنربایی دارد و بدون نیاز به استفاده از چسب قابل استفاده است. این نوع از مژه، دو و یا سه مگنتی است که مژه مصنوعی تک مگنتی فقط گوشه ی چشم را پوشش می دهد اما مژه مصنوعی دو یا سه مگنتی بزرگتر هستند و معمولا کل چشم را در بر می گیرند. در میان انواع مژه های مصنوعی استفاده از این نوع به مراتب آسان تر است. می توانید در هنگام استراحت یا حمام کردن آنها را از چشم خود جدا کنید و بعدا مجددا استفاده نمایید.

مژه مصنوعی سه بعدی

مژه مصنوعی سه بعدی بهترین مژه مصنوعی است که قادر به انتخاب آن خواهید بود. مژه مصنوعی سه بعدی به دلیل پرپشت تر نشان دادن مژه ها طرفداران زیادی دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مژه ها ظاهر بسیار طبیعی آنهاست که با مژه های طبیعی خودتان مو نمی زند. در این مدل علاوه بر مژه مصنوعی سه بعدی چهار بعدی و پنج بعدی نیز داریم که که به نسبت بلندتر و پرپشت تر هستند.

قیمت مژه مصنوعی

مژه مصنوعی نواری

مژه مصنوعی نواری جزء رایج ترین و بهترین مژه مصنوعی ست که بر اساس اندازه به دو دسته کامل و نیمه تقسیم بندی می شود. استفاده از دسته ی کامل نسبت به نیمه مقداری سخت تر است و نیاز به وقت و توجه بیشتری دارد. دسته ی نیمه با پوشش دادن قسمت بیرونی پلک برای چشم های گرد مناسب تر است و آنها را کشیده تر نشان می دهد. 

همچنین نوار این مدل از مژه های مصنوعی می تواند مرئی یا نامرئی باشد. در مدل مرئی مژه ها روی نوار ضخیم و سیاهی قرار دارند که برای آرایش های غلیظ مناسب تر است. اگر آرایش روزانه نداشته باشید باز قادر به استفاده از مدل نامرئی هستید چون طبیعی به نظر می رسد.

مژه مصنوعی دانه ایی (شاخه ایی)

استفاده از مژه مصنوعی دانه ایی بیشتر مختص افراد ماهر و حرفه ایی است. چون استفاده از آن به زمان، دقت و تبحر بیشتری نیاز دارد. این مدل از مژه ها به صورت تکی و دسته ایی در بازار موجود هستند. با کمک مژه مصنوعی دانه ایی حالت طبیعی چشم و مژه حفظ می شود و چشمانی زیبا و دلنشین خواهید داشت.

انواع مژه مصنوعی

چسپ مژه مصنوعی

در صورت، چشم تاثیرگذارترین عضو است و هرکسی به نحوی سعی در زیباتر نشان دادن آن دارد. استفاده از لوازم آرایشی مثل سایه چشم و خط چشم تاثیر بسزایی در زیبایی چشم دارد اما استفاده از بهترین مژه مصنوعی این زیبایی را دوچندان می کند. بعد از انتخاب بهترین مژه مصنوعی در فروشگاه های معتبر، انتخاب چسب مژه مصنوعی بسیار مهم است. کیفیت چسب مژه مصنوعی برای دوام و ماندگاری بیشتر مژه های مصنوعی لازم است.

 از ویژگی های یک چسب خوب عاری بودن از هرگونه مواد شیمیایی و حساسیت زا نسبت به چشم، قابلیت خشک شدن سریع برای جلوگیری از جابجایی مژه روی پلک و مقاومت مناسب برای جلوگیری از افتادن مژه مصنوعی است. مقاومت چسب مژه مصنوعی باید مناسب باشد چون مقاومت کمتر از حد معمول باعث افتادن مژه مصنوعی و مقاومت بیشتر از حد معمول سبب سخت کنده شدن مژه مصنوعی می شود.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی مگنتی

برای چسباندن مژه مصنوعی مگنتی ابتدا آرایش چشم خود را به طور کامل انجام دهید. به خصوص از بهترین ریمل های حجم دهنده برای پوشش دادن قسمت داخلی پلک استفاده کنید چون مژه مصنوعی مگنتی قسمت بیرونی پلک را پوشش می دهد. بعد از آرایش کامل چشم قسمت بالایی مژه مصنوعی مگنتی را روی خط اصلی مژه قرار دهید و تکه ی پایینی مژه مصنوعی را زیر مژه اصلی قرار دهید تا مژه مصنوعی بالایی و پایینی با کمک مغناطیس به هم بچسبند.

گذاشتن مژه های مصنوعی دو یا سه مگنتی باعث احساس سنگینی روی پلک می شود پس سعی کنید مدتی بعد از استفاده به چشم هایتان استراحت دهید.

مژه مصنوعی مگنتی

آموزش چسباندن مژه دانه ایی(شاخه ایی)

در آرایش صورت قبل از انجام هرکاری از تمیزی پوست خود مطمئن شوید. استفاده از مژه مصنوعی نیز از این قاعده مستثنا نیست چون این عمل به ماندگاری و دوام بیشتر مژه  بر روی پلک کمک می کند. با یک نگهدارنده مثل موچین سر مژه را گرفته و انتهای مژه مصنوعی را که حالت گرهی دارد به چسب آغشته کنید. این عمل را از قسمت خارجی چشم شروع کنید و به سمت قسمت داخلی ادامه دهید. برای کشیده تر نشان دادن چشم، مژه های بلندتر را در قسمت خارجی، مژه های کوتاه تر را در قسمت داخلی و مژه های متوسط را برای قسمت میانی به کار ببرید.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی سه بعدی و نواری

ابتدا با کمک پاک کننده ی آرایشی روی پلک و مژه های خود را پاک و سپس خشک کنید. مژه های مصنوعی سه بعدی را از جعبه ی خود خارج کنید و اندازه بگیرید اگر بزرگتر از حد معمول بودند آنها را کوتاه کنید. با کمک موگیر قسمت خارجی مژه مصنوعی را گرفته و پشت آن را به چسب مژه آغشته کنید. حال آن را از قسمت بالایی به خط اصلی مژه بچسبانید. 

از موگیر کمک بگیرید و همه ی قسمت های بیرونی و داخلی را فیکس کنید. اکنون با ریمل مژه های اصلی خودتان را به مژه مصنوعی بچسبانید تا ظاهری طبیعی تر داشته باشید. با کشیدن یک خط چشم در پشت خط مژه مصنوعی زیبایی بیشتری برای چشم های نافذ خود به ارمغان بیاورید.

مژه مصنوعی نواری

بهترین مژه مصنوعی برای چشم های درشت

انتخاب بهترین مژه مصنوعی مناسب با حالت چشم در زیبایی و گیرایی چشم ها بسیار مهم است. کسانی که چشم های درشت و گرد دارند بهترین مژه مصنوعی برای آنها مژه های نیمه و بلند است چون در این حالت چشم هایشان کشیده تر به نظر می رسد.

بهترین مژه مصنوعی برای چشم های ریز

بهترین انتخاب برای چشم های ریز مژه های تکی در تعداد محدود است. استفاده از مژه های بلند و پرحجم بیشتر سبب کوچک تر شدن چشم ها می شود تا اینکه آنها را بزرگتر نشان دهد. در این مواقع سعی کنید با آرایش غلیظ تر در بقیه ی نقاط صورت تمرکز را از روی چشم های خود بردارید. برای مثال استفاده از رژلب و آرایش کامل لب تمرکز را از روی چشم برداشته و به لب منتقل می کند.

بهترین مژه مصنوعی برای چشم های پف دار

کسانی که چشم های پف دار یا همان حالت تک پلکی و یا پلک افتاده دارند نسبت به سن واقعی خود بزرگتر به نظر می رسند. به شما توصیه می کنیم با خرید بهترین مژه مصنوعی متناسب با حالت چشم هایتان زیبایی و جوانی را به خود هدیه کنید. مژه های بلند و پرپشت در قسمت میانی باعث پوشاندن پلک ها و رضایت خاطر شما عزیزان می شود.

منبع : missomister

منبع : wikipedia

3.5/5 - (2 امتیاز)

👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *