20 مدل ⚡️ بهترین رنگ موی خارجی ⚡️ { بدون آمونیاک } 2024

موی سر در زیبایی چهره و اعتماد به نفس انسان‌ها بسیار موثر است به همین خاطر افراد زیادی به فکر موهای خود هستند و علاوه بر حالت دادن و صاف کردن موهای خود با ابزار هایی مثل سشوار، اتو مو، فرکننده مو و … به رنگ کردن مو ها هم می پردازند. چهره‌ای که موهایش با بهترین رنگ موی خارجی، آرایش و تزئین شده باشد زیبایی و شادابی دوچندانی دارد. با این حال انتخاب و خرید بهترین رنگ مو کار ساده ای نیست.

برای اینکه تجربه تلخ دیگران در خرید رنگ موی ناسازگار با چهره و سلیقه‌شان، برای شما هم تکرار نشود تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

بهترین رنگ موی خارجی
راهنمای مطالعه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو مناسب با چهره و پوست

    پیشنهاد و معرفی یک رنگ موی خاص کار حرفه‌ای نیست زیرا هر فرد متر و معیار خاص خود را دارد. برای انتخاب بهترین رنگ مو شاخص های زیادی وجود دارد و مهمترین آنها توجه به رنگ پوست و رنگ چشم می باشد. برای تشخیص رنگ پوست خود و انتخاب بهترین رنگ برای خود لازم است با اصطلاحات رنگ بیشتر آشنایی داشته باشید.

    معمولا رنگ را به دو دسته سرد (روشن) و گرم (تیره) دسته بندی می کنند و هر رنگی، هم گرم و هم سرد آن وجود دارد.

    جدا از این دسته بندی‌های سردرگم کننده در زیر ترفندهایی گفتیم که با تبعیت از آنها بهتر می توانید رنگ موی مناسب خود را انتخاب نمایید.

    1 ) پیدا کردن رنگ پس زمینه پوست

    پوستتان هر رنگی هم که باشد پس زمینه ای دارد که با شناسایی آنها می توانید رنگ موی را که بیشترین هم خوانی با پس زمینه رنگ پوستتان دارد را پیدا کنید. معمولا پوست های با رنگ روشن پس زمینه زیتونی و پوست های با رنگ تیره پس زمینه طلایی دارد که می توانید رنگ های که بیشترین هم خوانی با پس زمینه رنگ پوستتان دارد را انتخاب کنید.

    2 ) تبعیت از سلیقه سلبریتی هایی که شبیه شما هستند

    سلبریتی ها قطعا آرایش گران حرفه ای دارند و بهترین رنگ موها را برای آنها انتخاب می کنند شما می توانید سلبریتی هایی که بیشترین شباهت از نظر رنگ پوست به شما دارند را انتخاب و از آنها الگو بگیرید تا بتوانید بهترین رنگ مو را برای خود برگزینید.

    3 ) استفاده از تجارب دوستان و آشنایان

    یک باور عمومی هست که میگن رنگ مویی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما در تضاد می باشد. البته این در تضاد بودن رنگ موه و پوست هم میزان خاص خود را دارد و با سلیقه خود می توانید بهترین رنگ انتخاب کنید.
    آزمایش و خطا کنید هر دفعه سعی کنید از تجربه دفعه قبلی که موهایتان را رنگ کردید درس بگیرید و برای خرید بعدی انتخاب بهتری را انجام دهید.

    بهترین رنگ مو برای موهای سفید

    انواع رنگ مو

    رنگ مو انواع مختلفی دارد و آنها را به 3 قسمت تقسیم می کنند 

    رنگ موی گیاهی

    این نوع رنگ به نسبت رنگ های شیمیایی عوارض کمتری دارد و تا هفته ها روی مو ماندگاری دارد. توصیه می شود برای رنگ کردن مو از دستکش استفاده کنید. مهمترین رنگ موی گیاهی “حنا” می باشد که در ایران هم علاقه مندان زیادی دارد علاوه بر خاصیت رنگ کردن مو برای کاربرد درمانی در طب سنتی استفاده می شود.

    رنگ مو متالیک

    استفاده بیش از حد از این رنگ توصیه نمی شود چرا که باعث آسیب به موها می شود. مزیت آن ماندگار بالای این رنگ روی مو می باشد.

    رنگ صناعی

    کارشناسان این رنگ را به سه دسته تقسیم بندی می کنند موقت ، نمیه موقت، و دائمی

    موقت : یعنی پی از چند ساعت و پس از شستن سر از بین می رود مثل اسپری مو

    نیمه موقت: یعنی پس از چند بار شستوشو از بین می روند ماندگاری نسبی دارد

    دائمی :اگر موهای خود را با این نوع رنگ، رنگ آمیزی کنید تا چند ماه ماندگاری دارد. عوارض جدی این نوع رنگ ریزش مو می باشد.

    بهترین رنگ موی ایرانی

    قیمت رنگ مو

    فاکتور مهم دیگر در انتخاب بهترین رنگ موی خارجی و ایرانی، قیمت رنگ مو می باشد. برندهای ایرانی و خارجی زیادی با کیفیت های گوناگون، در بازار رنگ مو توزیع می کنند. در جدول زیر رنج قیمت بهترین مارک های ایرانی و خارجی رنگ مو می باشد.

    مبدا برند بهترین رنگ مو خارجی و ایرانی رنج قیمت رنگ مو در شهریور 1401
    ایرانی رنگ مو مارال از 12,600 تا 99,000 هزارتومان
    رنگ مو بیول از 7,000 تا 120,000 هزارتومان
    رنگ مو کالیون از 11,500 تا 53,500 هزارتومان
    رنگ مو والانسی از 142,600 تا 55,000 هزارتومان
    خارجی رنگ مو لورال از 131,000 تا 1,050,000 هزارتومان
    رنگ مو گلدن رز از 110,000 تا 159,000 هزارتومان
    رنگ مو ریتون از 63,000 تا 300,000 هزارتومان
    رنگ مو اسکالیم از 48,000 تا 283,000 هزارتومان
    رنگ مو فیتو از 550,000 تا 3,500,000 هزارتومان

    بهترین رنگ موی ایرانی

    همانطور که در جدول بالا هم مشخص می باشد بهترین مارک رنگ موی ایرانی مارک‌های مارال، بیول، کالیون و والانسی می باشند. این برند از نظر کیفیت در سطح خوبی هستند و با برندهای مطرح خارجی در رقابت هستند. و در سالهای اخیر هم محبوبیت بالایی در بین خانم پیدا کرده اند.

    پرفروش‌ترین و بهترین رنگ موی خارجی

    امروزه بازار پر از انواع رنگ خارجی اصلی و تقلبی می باشد. واقعیت آن است که خرید و انتخاب بهترین رنگ موی خارجی کاری دشوار است. بهترین رنگ موی خارجی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

    1) به مو شفافیت و زیبایی ببخشد

    2) موی سر را کامل پوشش دهد

    3) ماندگاری بالایی داشته باشد

    4) ضد حساسیت و سازگار با پوست باشد

    5) تارهای مو را نرم کند.

    برای انتخاب بهترین رنگ موی خارجی با پارامترهایی نظیر پرفروش‌ترین رنگ خارجی ، بیشترین تعداد جستجو رنگ خارجی و … را بررسی کردیم و به این ترتیب محبوب ترین و بهترین رنگ موی خارجی به شرح زیر معرفی کردیم.

    رنگ موی فرانسه

    مارک های فرانسوی زیادی در بازار ایران فعال هستند و محبوبیت زیادی هم  دارند گارنیه، لورال و فیتو از بهترین رنگ موی خارجی و ساخت فرانسه هستند که در بازار وجود دارند.

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 4

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 4

    کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR شماره 6

    کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR شماره 6

    این محصول یک رنگ گیاهی است و شماره رنگ آن 6 می باشد دارای حجمی برابر 40 میلی لیتر است برای آقایان و بانوان مناسب است. اقلام همراه آن دستکش و تثبیت کننده رنگ فیتو بالم کالر که نرم کننده هم هست می باشد با ویتامین C غنی شده است. مورد تایید سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ایران و ساخت کشور فرانسه است.

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 01

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 01

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 6.1

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 6.1

    کیت رنگ مو گارنیه شماره 5.15 حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای شکلاتی روشن

    کیت رنگ مو گارنیه شماره 5.15 با رنگ قهوه ای شکلاتی روشن

    این محصول بسیار با کیفیت از مارک معتبر گارنیه است از مزیت های آن می توان به ماندگاری بالا و مطمئن بون آن اشاره کرد که تا هفته ها موها را تغذیه، تقویت و محافظت می کند. این محصول به موها بُراقی، طراوت و خوش رنگی می بخشد. حجم آن 40 میلی لیتر است هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است و ویتامین دار هم می باشد.

    کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 6.11

    کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 6.11

    کیت رنگ مو لورال سری enceexcell شماره 5 حجم 48 میلی لیتر رنگ قهوه ای تیره

    کیت رنگ مو لورال سری enceexcell شماره 5 رنگ قهوه ای تیره

    این محصول یک محصول فوق العاده از برند لورال می باشد 82% مشتریان از این محصول رضایت داشته اند و آن را برای خرید پیشنهاد داده اند. دارای 48 میلی لیتر حجم می باشد برای زنان توصیه می شود و مورد تایید سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت است و دستکش از اقلام همراه آن و ساخت کشور فرانسه می باشد.

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 7.1

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 7.1

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 3

    کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 3

    کیت رنگ مو فیتو شماره 7 حجم 50 میلی لیتر رنگ بلوند

    کیت رنگ مو فیتو شماره 7 حجم 50 میلی لیتر رنگ بلوند

    این کیت رنگ مو محصول شرکت فیتو فرانسه می باشد و ترکیبات آن اکثرا از گیاهان رنگی و کاملا بی ضرر می باشد قدرت پوشانندگی بالایی دارد و برای زنان و پوشش موهای سفید مناسب می باشد. با ویتامین C غنی شده و فاقد آمونیاک است حاوی موادی ترمیم کننده، مرطوب کننده و ضد التهاب است. 

    رنگ موی ترکیه

    کشور ترکیه سرمایه گذاری زیادی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کرده است. و بازار اکثر کشور های همسایه‌ی خود از جمله ایران و عراق پوشش داده است بهترین مارک رنگ موی این کشور گلدن رز و Sea Color می باشد. برای خرید رنگ موی ترکیه ای اینجا کلیک کنید.

    بهترین رنگ موی ترکیه

    رنگ موی ترکیه در زمره بهترین رنگ موی خارجی دسته بندی می شود و برای خرید بهترین رنگ موی ترکیه نیازی به واسطه برای خرید از کشور ترکیه نیست همان محصولات با همان کیفیت می توانید در فروشگاه‌های ایران خرید و لذت ببرید. تعدادی از بهترین محصولات رنگ موی کشور ترکیه معرفی کردیم همچنین ویژگی ها و مزایا و معایب و خاصیت هر کدام شرح دادیم تا با شناخت بیشتر و اطلاعات کامل رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

    رژ مو گلدن رز مدل Touch up شماره 01

    رژ مو گلدن رز مدل Touch up شماره 01

    مشخصه رنگ آن مشکی می باشد و حجمی برابر ۵ میلی‌لیتر دارد. هم برای آقایان و هم برای بانوان طراحی شده و مناسب است. این محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو هم می باشد.

    رنگ مو گلدن رز 2

    رژ مو گلدن رز مدل Ashy Blonde

    مشخصه این رنگ بلونده خاکستری می باشد

    حجم آن برابر ۵ میلی‌لیتر است.

    حاوی ویتامین‌ E است که برای مو بسیار ضروری است.

    مناسب بانوان و آقایان است.

    رژ مو گلدن رز مدل Black

    رژ مو گلدن رز مدل Black

    مشخصه رنگ آن مشکی می باشد و حجمی برابر ۵ میلی‌لیتر دارد. هم برای آقایان و هم برای بانوان طراحی شده و مناسب است. این محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو هم می باشد.

    رژ مو گلدن رز مدل Chocolate Brown

    رژ مو گلدن رز مدل Chocolate Brown

    مشخصه این رنگ شکلاتی قهوه ای می باشد.

    ظرفیت آن  ۵ میلی‌لیتر است.

    حاوی ویتامین‌ E است که برای مو بسیار ضروری است.

    مناسب بانوان و آقایان است.

    رژ مو گلدن رز مدل Dark Brown

    رژ مو گلدن رز مدل Dark Brown

    مشخصه رنگ آن قهوه ای تیره می باشد و حجمی برابر ۵ میلی‌لیتر دارد. هم برای آقایان و هم برای بانوان طراحی شده و مناسب است. در این رنگ ویتامین E موجود است که برای تقویت و ترمیم مو بسیار موثر است. همچنین این محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو هم می باشد.

    رژ مو گلدن رز مدل Chestnut Brown

    رژ مو گلدن رز مدل Chestnut Brown

    مشخصه این رنگ شاه بلوطی قهوه ای می باشد. ظرفیت آن  ۵ میلی‌لیتر است. حاوی ویتامین‌ E است که برای مو بسیار ضروری است. مناسب بانوان و آقایان است.

    رژ مو گلدن رز مدل Brown

    رژ مو گلدن رز مدل Brown

    مشخصه رنگی آن قهوه ای می باشد و حجم آن ۵ میلی‌لیتر می باشد. مناسب آقایان و بانوان است. در این رنگ ویتامین E موجود است که برای تقویت و ترمیم مو بسیار موثر است. همچنین این محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو هم می باشد.

    رژ مو گلدن رز مدل Touch up شماره 05

    رژ مو گلدن رز مدل Touch up شماره 05

    میزان رضایت مشتریان از این محصول 78% می باشد. محصولی خوب و با کیفیت می باشد.

    شماره رنگ آن 05 می باشد و حجم آن ۵ میلی‌لیتر می باشد. مناسب آقایان و بانوان است. همچنین این محصول مورد تایید سازمان غذا و دارو هم می باشد.

    رژ مو گلدن رز مدل Medium Brown

    رژ مو گلدن رز مدل Medium Brown

    مشخصه این رنگ قهوه ای ملایم می باشد. ظرفیت آن  ۵ میلی‌لیتر است. مناسب بانوان و آقایان است. مناسب افرادی است که می خواهند ریشه موی خود را به صورت موقت تیره کنند.

    رنگ موی ایتالیا

    در ایتالیا چندین مارک معتبر در زمینه تولید رنگ مو وجود دارد که مشهورترین آنها ریتون ، الیو و رژ می باشند

    رنگ موی آمریکا

    مشهورترین مارک ها تولید رنگ مو در آمریکا رولون، آون ، جی اف JF و نایس هستند. البته بخاطر تحریم و قیمت بالای دلار در ایران کمتر فروشگاه انبارشان را شارژ می کنند و معمولا ناموجود می باشند.

    بهترین رنگ مو برای موهای سفید

    با افزایش سن موها هم سفید می‌شوند. با این شرایط به جای احساس بد می توانیم با اتخاذ روش هایی بهترین واکنش را به سفیدی موها داشته باشیم. رنگ موی سفید هم روش و رنگ های خاص خود را می طلبد. با رنگ کردن موهای سفید با رنگ های زیر زیبایی و آراستگی دوچندانی را به خود ببخشید.

    بهترین رنگ مو بدون آمونیاک

    بهترین رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک

    استفاده از هر محصول بدون مواد شیمایی ایده‌آل ترین حالت ممکن است. رنگ مو هم در ترکیباتش مواد گوناگونی از جمله مواد شیمیایی با درصدهای گوناگونی دارد. آمونیاک یکی از مواد تشکیل دهنده رنگ مو می باشد اما هر موادی اگر با درصد و میزان مناسبی استفاده و ترکیب شود عوارض کمتری دارد و برعکس. اکثر برندهای مطرح رنگ مو درصد کمی از آمونیاک در رنگ های تولیدی خود دارند و این بسیار نکته خوبی است. در زیر بهترین رنگ موهای ایرانی همراه با مشخصات آنها معرفی کردیم، برای اطلاعات بیشتر درباره هر محصول می‌توانید روی نوار قرمز رنگ کلیک نمایید.

    رنگ مو مارال

    رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی

    رنگ مو مارال

    رنگ مو مارال

    رنگ مو بیول بلوند طلایی روشن

    رنگ مو بیول بلوند طلایی روشن

    رنگ مو مارال سری طبیعی مدل قهوه ای متوسط

    رنگ مو مارال سری طبیعی مدل قهوه ای متوسط

    رنگ مو کالیون، رنگ سولاری

    رنگ مو کالیون، رنگ سولاری

    بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک

    هر محصول چه ایرانی و خارجی بدون مواد شیمیایی مثل آمونیاک باشد عالی است. رنگ مو ترکیبی از مواد گوناگون است که آمونیاک هم یکی از آن ترکیبات می باشد. آمونیاک برای نفوذ رنگ به عمق ساق مو ضروری است. اگر مقدار آن زیاد باشد آسیب هایی به مو می زند و سبب خشکی و شکنندگی مو می شود هر چند بعد از گذشت مدتی مو به حالت نرمال بر می گردد. توصیه ما خرید رنگی با مقدار آمونیاک پایین است.

    4.4/5 - (12 امتیاز)

    👆 به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید! 👆

    اشتراک گذاری

    5 پاسخ

    1. سلام من واردکننده محصولات آرایشی وبهداشتی اصل از دبی هستم باضمانت کالا واصل بودن لطفا درصورت نیاز باشماره همراه0۹۱۴***۱۶۳۴تماس بگیرید

      1. رنگ موی خارجی از کشورهای دیگر هم معرفی کردیم سعی می کنیم تعداد بیشتری هم معرفی کنیم در کنار رنگ موی خارجی رنگ موی ایرانی هم معرفی کردیم بستگی به سلیقه خودتان می توانید انتخاب نمایید.

    2. ازتون تشکر می کنم خیلی استفاده کردم فهمیدم چه رنگی با چه شرایطی باید بخرم از اون جالبتر دقیقا رنگی با همان شرایط معرفی کرده بودین من همونو از سایت سفارش دادم واقعا ازتون ممنونم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *